Monday, February 5, 2018

Femingra Meningkatkan Tahap Kesuburan Dan Memulihkan Hormon Wanita

Kebanyakan wanita menganggap masalah-masalah mereka kurang serius, Namun kita harus akui, dengan dikurniakan tubuh yang boleh menghasilkan zuriat, begitu juga besar tanggung jawab dan cabaran menjaga kesihatan tubuh wanita.Femingra di rumus khusus daripada 100% sumber yang organik dan terbukti membantu meningkatkan libido dan tahap kesuburan wanita. Ia diperkayakan dengan agen peransang hormon terbaik iaitu PINE POLLEN

Femingra produk keluaran Max Well Health Sdn Bhd bertindak balas pantas dan selamat digunakan bagi wanita pelbagai peringkat usia. Hormon yang seimbang mampu membantu mengelakkan pelbagai masalah penyakit. Dan Femingra mendapat kelulusan KKM dan tak perlu diragui..



3 Manfaat Utama Femingra kepada wanita adalah:

  1. Kesuburan
  2. Keseimbangan Hormon
  3. Mengerat Hubungan Suami-Isteri

CIRI -CIRI MANFAAT FEMINGRA

  1. Hanya bancuh 1 sachet bersama air suam/sejuk sekali sehari
  2. Kesan penggunaan seawal 7 hari sahaja
  3. Dengan Micro Pine Pollen Technology (MPPT), kandungan bertindak pantas menyerap ke dalam tubuh
  4. Pakej LENGKAP yang dirumus khas untuk meningkatkan peratus kehamilan
  5. Diperbuat dari bahan berkualiti tinggi dengan kepekatan maksima untuk menjamin kesan pantas dan berpanjangan
  6. Tidak perlu lagi rawatan atau pembedahan mahal





Sekotak Femingra mengandungi 15 sachet




Berikut merupakan kandungan  dan kelebihan 8 bahan organik yang terkandung di dalam sekotak Femingra untuk memelihara kesihatan wanita atau memulihkan masalah wanita jika ada.

 1. Pine Pollen
  •     Mengandungi 8 jenis asid amino penting
  •     Trend terkini dalam Superfood
  •      Agen anti penuaan
  •      Pemulihan keinginan seksual
  •      Menyeimbangkan hormon
  •      Mengembalikan stamina & kecergasan
  •      Mencegah penyakit

2. Buah Markisa
  •     Kaya dengan nutrisi, mineral dan vitamin
  •     Tinggi kandungan antioksida
  •     Membantu meningkatkan peredaran darah
  •     Melancarkan pencernaan
  •     Merangsang sistem imun tubuh
  •     Memperkuatkan tulang

3. Horny Goat Weed (Epimedium)
  •     Merangsang libido & daya seksual wanita
  •     Menggalakkan aliran darah
  •     Membantu mengimbangi hormon semasa PMS atau menopause
  •     Mengandungi icariin yang membantu mengurangkan gejala menopause

4. Akar Maca
  •   Afrodisiak yang hebat
  •   Mengimbangi hormon seks
  •   Meningkatkan keinginan seksual
  •   Melaraskan gejala menopause seperti panas badan, gangguan tidur, berpeluh ketika malam,        dan kemurungan
  •   Perangsang kesuburan wanita

5. Manjakani
  •  Mengetatkan tisu dalaman wanita
  •  Menegangkan kulit
  • Terbaik untuk faraj atau prolaps rahim, gejala pendarahan rahim tidak normal, masalah     keputihan dan lendiran tidak normal di dalam faraj
  •  Menghapuskan bau di kawasan kemaluan
  •  Membantu menegangkan payudara 6. Habbatus Sauda
  •  Membantu mengawal pendarahan haid
  •  Mengawal intensiti kitaran bulanan
  •  Mengurangkan masalah penghadaman
  •  Pelembap yang baik untuk kulit & rambut
  •  Mempunyai ciri-ciri anti-radang
  •  Sangat tinggi antioksidan

7. Tribulus Terrestris
  •  Meningkatkan prestasi seksual dan sensitiviti wanita
  •  Mengurangkan gejala menopause seperti panas badan, kemurungan dan ketidakstabilan emosi
  •  Mengawal insomnia, tekanan darah tinggi, cepat marah, dan kehilangan minat seksual

8. Pueraria Mirifica
  •  Melegakan gejala menopause
  •  Merangsang nafsu seks
  •  Meningkatkan kelembapan faraj
  •  Meningkatkan saiz payudara
  •  Menggalakkan penghasilan kolagen
  •  Memberi kesan awet muda
Kesimpulannya, ini adalah PAKEJ LENGKAP bagi wanita moden yang ingin menjaga kesempurnaan dalaman tubuh.

Masalah sukar hamil merupakan antara masalah terbesar yang dihadapi hampir setiap wanita pada hari ini. Impian untuk menimang cahaya mata menjadi semakin sukar dan rumit kerana masalah tahap kesuburan yang semakin merosot.

Mengikut statistik Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) pada tahun 2010 hingga 2015, kadar kesuburan pasangan di Malaysia makin merosot hingga kadar 1.97 kanak-kanak untuk setiap isi rumah. Kadar ini dijangka terus merosot kepada 1.90 pada tahun 2020 sehingga 1.72 pada tahun 2050 nanti.



Masalah kesuburan ini telah menjadi satu ancaman kepada negara. Ini kerana secara amnya, 1 daripada 10 pasangan yang berkahwin di Malaysia ini mempunyai masalah kesuburan. Jumlah ini semakin meningkat setiap hari terutamanya bagi negara membangun seperti Malaysia. SA percaya antara punca kepada permasalahan ini adalah gaya hidup yang kurang sihat kedua pasangan dan juga gaya pemakanan masa kini. Terlalu banyak pengambilan makanan segera juga menjadikan tahap kesuburan seseorang terganggu.


Cara Penggunaan

1. Bancuh
    Bancuh sepeket Femingra bersama 120ml air sejuk/suam.

2. Minum
   Minum sehari sekali sebelum makan pada waktu pagi atau tengahari. Tidak digalakkan minum           pada waktu malam.

3. Amalkan
   Gunakan secara konsisten sekurang-kurangnya sebulan. Kesan penggunaan dapat dilihat dalam           masa 7 hari.


Satu sachet setiap hari sebelum makan


bancuh di dalam secawan air sejuk


sedia untuk diminum

SA dah cuba...korang bila lagi?

Mula- mula SA macam seram nak minum, tapi mendapat sokongan rakan- rakan sekerja so SA nekad telan ajer la..takde la rasa yang pelik cuma rasa buah markisa dan disulam rasa pahit- pahit kandungan salah satu bahan yang digunakan kot. SA lebih suka dibancuh dengan air sejuk so rasanya ala- ala jus markisa. Kenapa SA consume Femingra. Bukan lah SA nak cuba hamil...ishhh korang ni pun..SA ada masalah hormon dan sejak umur dah nak masuk 40an ni hormon SA makin kucar kacir. Kalau datang bulan macam- macam simptom yang SA alami sampai pergi jumpa doktor pakar pun masih tak dapat selesaikan masalah. SA akan mengalami migraine yang teruk dan sakit senggugut yang berpanjangan. Tarikh datang bulan pun tak menentu.


Jom kita tengok testimoni yang telah berjaya.

TESTIMONI

Pn. Napisah, 62 – Dulu letih lesu, sekarang tenaga lain macam

Pn. Hidayah, 38 – Suami terkejut masalah Miss V kering & kentut faraj setel

Pn. Haslinda, 43 – Dulu Miss V longgar, sekarang lebih ketat dan ummphh

Pn. Mala, 35 – Dulu breast jatuh, sekarang nak kena beli bra baru

Cik Bee, 27 – Dulu senggugut teruk, sekarang cramp pun dah hilang



Pn. Sharmila, 41 – Dulu tiada nafsu, sekarang pantang dicuit

So tak salah sekiranya kita mencuba dan terus mencuba kan. Kepada pasangan yang masih menanti kehadiran zuriat dan mengalami apa jua masalah kesihatan wanita , apa kata cuba amalkan pengambilan  Femingra™ kerana ianya bukanlah lagi satu masalah kerana anda kini mampu untuk merawat masalah kesuburan anda dan mampu hamil secara semulajadi dengan lebih berkesan tanpa sebarang rawatan klinikal serta ubat-ubatan mahal. Yakin dan sedikit usaha insyaallah berjaya kan?Tiada kejayaan tanpa usaha kan?



MAKLUMAT LANJUT :-

WEBSITE : http://maxwellhealth.com.my/

FACEBOOK : https://www.facebook.com/maxwellhealthmy

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/maxwellhealthmy

EMAIL : info@maxwellhealth.com.my

CONTACT : +6012-326 3304

ALAMAT : MaxWell Health Sdn Bhd (1187418-K) 21-1, Jalan Cempaka SD12/2, Bandar Sri Damansara, 52200 Kuala Lumpur, Malaysia


11 comments:

  1. Nampak warna kuning teringat air kunyit, bagus ada banyak khasiat lepas ne miza nak cuba

    ReplyDelete
  2. bagusnyaa banyak ingredients yang hebat2 untuk kesihatan =D

    ReplyDelete
  3. makin cun lagi lah kakak kita niiii

    ReplyDelete
  4. banyaknya khasiat yang terdapat dalam produk ni

    ReplyDelete
  5. Bagus produk nie guna bahan organik..

    ReplyDelete
  6. Anak-anak dara boleh ambil juga x SA produk ni

    ReplyDelete
  7. Femingra memang banyak khasiatnya nak nak kandungannya semua terdiri daripada bahan bahan organik yang kita sedia maklum banyak khasiat. Lepas ni makin cantik dan meletop kak SA

    ReplyDelete
  8. Duk tengok kat wall fb, orang share pasal Femingra ni..haih, kalau hari2 naik kat wall, mau tersangkut juga nak beli ni..hehe

    ReplyDelete
  9. Duk tengok kat wall fb, orang share pasal Femingra ni..haih, kalau hari2 naik kat wall, mau tersangkut juga nak beli ni..hehe

    ReplyDelete
  10. wow.. ni sesuai belikan untuk orang rumah

    ReplyDelete
  11. ramai yg share psl femingra ni....

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah