Friday, September 26, 2014
Adegan Qhaira Nak Manja Dengan Adeliya....
›
Pagi2 memang si kembar transit kat umah ak sebab mak jaga diorang kan...Qhaira mmg duk kat umah....sebelum mami pi keja mmg letak Qhaira ...
8 comments:
Dahsyatnya Business Property.....
›
3 tahun lalu, Ada kawan aku sorang ni kahwin kali ke2 tanpa pengetahuan isteri pertama. Letak isteri ke2 kat seremban. Belikan Rumah untuk...
7 comments:
Family Vacation > Wang Kelian Part 3
›
Rasanya untuk gambar dari kamera aku memang ini part terakhir di Wang Kelian....apa lagi yang aku explore....dari kedai ke kedai yang berju...
17 comments:
Thursday, September 25, 2014
Simple CelebrationWithout Mama
›
Malam semalam diorang sambut birthday Dania kat umah Seremban....bukan main lebar senyum kakak Dania...simple celebration tanpa mama di sis...
7 comments:
Lawak Petang : Mamak Punya Pasal....Apapun Takbleh!!!
›
Ajoi : Dey mamak ap password wifi kt sini ? Mamak : Apa wifi ? Ajoi : Ini kedai punya internet laa.. Mamak : Oo..itu macam kalu password ...
12 comments:
Family Vacation > Wang Kelian Part 2
›
Umum dah tau yang Wang Kelian ni merupakan Sempadan Thailand kan...so macam2 ada jual la kat sini...masuk2 je dah tuju kat kedai yang banya...
9 comments:
Nostalgia Cerita Jepun Oshin & Moero Attack
›
Hi korang... Sapa lahir zaman2 aku angkat tangan....zaman 90 an kot ada 2 cerita jepun yang menjadi kegilaan masyarakat Malaysia ketika...
16 comments:
Saje Bikin Panassss....
›
Ni la kerja adik ipar aku hari Selasa ari tuh...dia dapat tau aku tengah diet nasi...dia pi pos gambar2 sup ketam ni kat aku....memang saje...
14 comments:
Special Entry Today > Happy Birthday My Darling Dania
›
Ainnul Dania Huda... 9 Bulan mama kandungkan kamu....7 jam mama ambil masa lahirkan kamu....semua itu memory yang teramat indah dalam...
16 comments:
Wednesday, September 24, 2014
Sophie Paris Bangsar
›
Sempat tengahari tadi aku pi Centre Sophie Paris kat Bangsar...ini merupakan lokasi baru diorang...selain dari amik barang order customer a...
19 comments:
Pasar Malam Warga Asing
›
Sekarang ni pi pasar malam kat mana2 pun sure rasa macam berada kat Bangladesh....kat Nepal or kat Vietnam...sampai susah nak kenal mana sa...
14 comments:
Minum Petang Sabtu...
›
Petang Sabtu aku di serang migrain...petang sabtu jugak aku pi amik order customer kat Senawang...hujan plak dari pagi bawak ke subuh pagi ...
14 comments:
‹
›
Home
View web version