Wednesday, November 27, 2024
6 Tips Merebus Jagung
›
Assalamualaikum... Siapa macam SA bila rebus jagung, jangaung tu akan jadi kering or kecut bila dah sejuk. Tak macam beli kat pasar malam..s...
17 comments:
Panas Express Di Lalaport
›
Assalamualaikum... Yeay dah sampai entry last JJCM IPOH...kan balik tu kami singgah solat di Tapah...lepas tu terus ke KL sebab Dania nak pi...
9 comments:
Tuesday, November 26, 2024
Pi KWC Fashion Mall Pulak..
›
Assalamualaikum.. SA memang x leh la masuk KWC ni...bila plan asal nak cari jersi jer untuk suami dan Dania..sebab Sabtu nanti SA kami ke F...
15 comments:
Sila Cermin Diri...
›
Assalamualaikum... Dah kenapa letak tajuk tu...ni sambungan citer JJCM IPOH...rasanya dah habis dah citer ni sekali nampak dalam draft ada l...
7 comments:
Bekal Lunch Hari Ini...
›
Assalamualaikum... Balik kerja semalam gigih siapkan bahan nak masak bekal hari ni..habiskan stok udang...so pagi ni pukul 4am SA masak nasi...
7 comments:
Jadi Bibik Kejap....
›
Assalamualaikum... Tengah-tengah buat kerja dengar suara baby..uikk...mesti colleague bawak anak dia ni...sekali nampak dia sorok anak dia ...
9 comments:
Sarapan Pagi Ini...
›
Assalamualaikum.. Selamat pagi... Hari ni SA pi kerja naik bas macam biasa...naik bas pukul 5.40am sampai KL 6.30am ngan ngam...selalu naik...
12 comments:
Monday, November 25, 2024
Bekal SA Hari Ini
›
Assalamualaikum... Hari ni SA bawak bekal...harapnya kerajinan ni kekal la minggu ni...hahaha...jangan ada vitamin M tu datang balik...SA la...
10 comments:
Coffee Time Di Kenny Hills Bakers Bukit Tuanku
›
Assalamualaikum... Kita sambung lagi ye.. dari Tugu Negara kami meneruskan perjalanan ke Kenny Hills Bakers Bukit Tuanku. Kita pergi yang t...
9 comments:
‹
›
Home
View web version