Assalamualaikum wrt...
Kalau SA dapat hadiah anniversary, dah tentu- tentu untuk suami pun ada..x adil la kalau SA sorang je dapat hadiah...SA x tau nak beli apa ni..semalam 1 jam SA kat NuSentral mencari hadiah untuk suami..dari Padini masuk Uniqlo dan masuk Decathlon dan Sketchers...sudahnya pencarian SA berakhir di GAJETO..Teringat dia takde earpiece..dia hilangkan earpiece dia yang beli sama macam yang SA punya...ok final...kita beli je la kat sini...
Harga boleh tahan x relax ye...hahaha...takpe la sesekali on a special occasion....petang semalam SA whatsaap suami mintak ambik SA kat office...SA bagi la alasan nak bawak balik barang berat..hahahah..
Dah naik kereta SA terus bagi...senyum lebar je dia dapat hadiah....
Aukey Move Vibe True Wireless Earbuds...warranty 2 tahun ye Encik Suami..
Jaga elok- elok...Harapnya earpiece Aukey ni tak hilang lagi macam yang sebelum ni. Bukan apa, letih jugak nak mencari hadiah lain nanti... hahaha! Apa-apa pun, moga bermanfaat dan suami suka dengan hadiah kecil ni..Walaupun simple je hadiah ni, yang penting ingatan dan kegunaan harian dia..dah la dia suka tengok movie kat Netflix dan suka tgok Tik Tok...
Semoga hubungan kita suami isteri sentiasa dirahmati, dipermudahkan rezeki, dan kekal bahagia hingga ke jannah. Amin Ya Rabbal Alamin...
Happy 3rd Anniversary Love...






















