Assalamualaikum wrt...
Pejam celik, harini 1 September 2026, genap 3 tahun SA dan suami melayari alam rumah tangga bersama. Rasa kejap sangat masa berjalan. Macam baru semalam je rasa berkawan, harini dah 3 tahun berkongsi hidup, berkongsi cerita, dan semestinya berkongsi melawak sesama sendiri!
Sepanjang 3 tahun ni, banyak manis, ada jugak pahit rempah ratusnya, tapi itulah yang makin mengeratkan hubungan kami. Rasa bersyukur sangat dengan aturan Allah SWT.
Sempena hari istimewa ni, SA rasa tak lengkap kalau tak raikan bersama pembaca setia blog SA. Korang yang selalu singgah, tinggalkan komen, dan bagi sokongan kat blog ni dah macam keluarga sendiri. Jadi, SA & suami buat Giveaway Ringkas sempena Ulangtahun Perkahwinan Ke-3 khas untuk korang!
Syarat - syarat giveaway dah ada dalam banner tu..SA mencari 2 orang pemenang untuk giveaway ni...
Giveaway bermula : 1 September 2026
Tarikh Tutup: 15 September 2026, 11:59 Malam
Pengumuman Pemenang : 17 September 2026
Pemilihan Pemenang : SA akan pilih melalui Wheel Of Names
Terima kasih atas segala doa dan sokongan korang selama ini. Doakan hubungan SA dan suami kekal bahagia, dipelihara kasih sayang, dan dirahmati Allah hingga ke jannah, ya?
Selamat mencuba dan good luck semua!
Lots Of Love
Suria Amanda

Selamat menyambut ulangtahun Perkahwinan SA & Suami .. semoga sentiasa bahagia dan berkati kehidupan oleh Allah S.W.T.. pokcik join dah..https://miziejusoh.blogspot.com/2026/09/giveaway-wedding-anniversary-sa-suami.html
ReplyDeleteTerima kasih Pokcik....
DeleteWhoaaa..Happy Anniversary kak SA Dan husband..Semoga till jannah bersama sama...InshaAllah...Nanti if free Sy join yeee
ReplyDeleteDiam tak diam dah 3 tahun dah SA. Moga berbahagia hendaknya.....segmen yang menarik ni.
ReplyDeleteHappy anniversary SA.. ok done join
ReplyDeletehttps://anakomak6.blogspot.com/2026/09/giveaway-wedding-anniversary-sa-suami.html?m=1
happy anniversary..sekali lagi..
ReplyDeleteAyu dah join dah yer.. :-)
https://mummyayu.blogspot.com/2026/09/giveaway-wedding-anniversary-sa-suami.html
Alhamdulillah utk 3 years yg manis & sikit2 pahit hehe... Happy anniversary & semoga berkekalan hendaknya hingga ke jannah aamin
ReplyDeleteNanti PH join In Sha Allah.
Sekejap dah 3 tahun ea SA..
ReplyDeleteTahniah dan selamat hari anniversari SA dan Suami..
MOga berbahagia dan manis-manis semuanya berumahtangga ..