Assalamualaikum wrt.....
Yeayyy.....dah boleh komen semula di blog kawan-kawan semua....jenuh 24 jam sunyi sepi xde komen kat blog dan loading komen kat blog kawan-kawan lepas tu hilang aje...legaaa..tapi masalah plak kat button follower kan...perasan x?
Sambung la citer semalam..SA dan Dania ke Hulu Langat, kami sampai tepatbpukul 11 pagi..tapi macam awal sangat rasanya so kami lepak dulu dalam kereta..lepas dah ramai yang datang baru kami gerak ke Ghazi House..kali ni anak no 2 plak kahwin...cantik Ghazi House ni tapi wedding anak Kak Nani ni simple betul...very limited decoration dan rasanya memang purposely permintaan pengantin..nak sederhana...
Ini bukanlah baju yang asA nak pakai..ada baju lain warna kuning..dh siap gosok dah sekali dengan tudung...ya rabbi x muat uolls...sendat padahal size sama aje macam.sebelum ni...cutting L dan dada 40....kelam kabut SA cari baju lain..jumpa la baju ni....kurung moden dari Annorie...size XL baru dan x pernah pakai lagi..siap ada tag..ntah masa bila beli x tau la..tapi ngam-ngam kat badan...kacau mood SA skit..
Dania ni suka amik gambar dari belakang..
SA dah sampai Ghazi House...ok x baju tu ngan SA...nampak besar kan?
Suka motif lengan dia tu
Signage cantik
Cantiknya baju Kak Nani...
Pelamin minimalis
Cuaca masih jerebu
Ni petang2 lepak situ ngam ni..
Boleh amik gambar jugak...
Ramai pi bergambar kat situ
Pemandangan dari tepi
Cake ni kami x makan plak
Table untuk ice cream
Ni pun sedap..SA amik Banana Puding..Dania amik Oreo
Meja pengantin makan beradab
Banana puding Original, perisa strawberry dan perisa Oreo..Tiramisu xde
Pinggan Dania
Pinggan SA
Banana puding Original dan Oreo
Aiskrim...
Pengantinnya..Balqis & Darwisy
SA dan staff Malakoff serta Ex- Malakoff
One more snap
Sempat bergambar dengan Kak Nani
One more snap
Bergambar dengan shikin yg kahwin tahun lepas, dh ada anak dan masih maternity leave
Gambar kat photobooth..dia bagi soft copy...printed black and white..
Orang makin ramai...
SA dan yang lain-lain terus balik je...bagi laluan kat orang lain plak..dapat la jumpa ex-ex Malakoff, Ex boss ada sorang dua yang SA dapat jumpa..jadi la....
Balik rumah PZ xde...rupanya dh kena kidnap ngan adik bongsu...bawak dia pi makan kat Kodai Ain di Seri Menanti...Adik Ipar SA nak makan lauk-pauk salai..diorang x cakap ngan SA kan..kalau cakap boleh suggest kat mana yang best, tapi xpe la..ok je kot makan kat situ....
Selamat Pengantin Baru buat Balqis & Darwisy, percintaan dari zaman sekolah, zaman University berkekalan akhirnya...selamat bercinta, bahagia hingga ke hujubg nyawa...
Korang pi mana hari ni?























































