Assalamaualaikum wrt...
Semalam balik kerja sampai awal dalam pukul 7 malam...masuk rumah je anak dara tu tengah masak...SA sebagai mama yang prihatin ke dapur la..tanya masak apa tu...dia cakap uncle mintak sambal telur..tapi mama boleh x tolong siapkan bahan untuk sambal..Nia x ingat berapa banyak nak guna bawang apa segala...SA pun siapkan la bahan...malas nak tumbuk guna lesung..kita hiris2 je semua bahan...dan explain skit apa nak ditumis segala la...
SAmbal telur mata...lauk ni je hari2 takpe untuk suami..dia suka katanya...ha ye laaaa...hari- hari sangat la..
Ayam goreng berlada ni dia masak untuk lunch. Isnin atuk dah masak MLCA daging cincang..
Dia goreng ayam panas- panas
Nia ada minggu ni je..minggu depan dia dah start exam dah...dia balik nanti 15hb...Lepas tu kami bercuti ke Kuala Terengganu...SA dah booked Homestay...dah bayar...tapi free cancellation la before 5hb..masalah sekarang ni kan..SA book homestay ada 3 bilik..2 bilik ada aircond tapi 1 bilik lagi ada kipas je..jadi masalahnya plak...takde lift...homestay ni kat tingkat 3..kalau kitorang 3 orang ni xpe la lagi..risau kan PZ je...
So sekarang ni...SA tengah cari lagi homestay lain yang dekat ngan bandar..dekat ngan Pasar Payang dan semua attraction la...at least dapat homestay yang sebiji rumah ada 3 bilik atau apartment 3 bilik...untuk tarikh yang SA nak tu harga dia naik mendadak plak...haihhhh...seboleh- boleh SA nak tukar untuk keselesaan PZ..homestay yg dah booked tu OK,,cantik...tapi xde lift tu yang scary skit..dah la PZ ada masalah Sciatica kan...jenuh plak kang...
Siapa ada contact Homestay area Kuala Terengganu...Kak Faizahanum?Ke ada blogger dari Terengganu yang boleh bagi idea?


























































