Wednesday, September 5, 2012

KEGANASAN RUMAHTANGGA


Suami lanyak sampai lembik

GANAS...detik-detik Amanda dipukul suaminya di  butik milik mereka.
GANAS...detik-detik Amanda dipukul suaminya di butik milik mereka.

IPOH: Seorang wanita muda nekad merakam aksi dia dibelasah suaminya selama hampir setengah jam sebelum rakaman itu dimuat naik ke Internet menerusi laman YouTube sehingga menarik perhatian lebih 35,878 pelayar.
Klip video bertajuk ‘Suami Belasah Isteri’ itu memaparkan mangsa, Amanda Fong Kim Yen, 19, yang mengandung dua bulan ditumbuk, disepak, ditampar dan dicekik suaminya yang berusia 20-an hingga cedera teruk.
Kejadian berlaku sekitar jam 4.30 petang 23 Ogos lalu di sebuah butik menjual aksesori dan pakaian yang diusahakan pasangan terbabit di Ipoh Garden South, di sini.

Rakaman video menerusi kamera litar tertutup (CCTV) itu dimuat naik sendiri oleh Amanda ke akaun facebook (fb) miliknya pada 30 dan 31 Ogos lalu sebelum ia turut dimuat naik ke laman YouTube kelmarin.


Lebih mengejutkan, Amanda turut berkongsi pengalaman pahit itu menerusi catatan di laman facebook termasuk menyiarkan gambar kesan lebam dan luka akibat dibelasah suaminya

SUMBER HARIAN METRO ONLINE

Keganasan rumahtangga sekarang makin menjadi2..walau x semua ganas...tp ada segelintir yang menjadi mangsa...kes2 terpencil sure banyak sebab masing2 malu nak tampil kan...menakutkan...hopefully future husband x macam ni...kalau mcm ni...terpaksa la fikir 100 kali nak kahwin....ya allah jauh2kanlah aku dari manusia kejam mcm ni....

5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. memamng kejam laki dia ni tau!! tapi bangga ngn wife dia sebab dia guna kan hak dia utk protect diri dia!!

    ReplyDelete
  4. Ler.. cik abang.. kalau nak bertumbuk bagai, cariklah yang sepadan..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah