Friday, September 4, 2026

Fomo CBTL X Sweedish Berry Wunderbath Fragrant Mist

Assalamualaikum wrt...

Apa la masalah blogspot ni erk...tak boleh komen dah la SA tengah marathon komen kat blog Ezna tadi..suku entry tetiba x boleh komen..dia loading lama...tutup balik masukm entry SK...eh sama gak...sign out and sign in balik pun tak boleh gak...weyhhh...dah kenapa plak ni...macam- amcam hal betul la...refresh banyak kali dah sama gak..ah...lantak la di situ...

Meh sambung citer last hari Sabtu meh....

Lepas pi beli bling- bling SA dan Dania tu Suami ajak lepak ngopi...tapi xde la minum coffee macam selalu...Kami bertiga amik juice je...SA dan Dania amik Mixer Passion Mango dan Mixer Passion Pineapple...Suami kami main bantai je beli mixer Swedish Berry...tapi tu la manis giler plak minuman SA dan Dania sampai terpaksa mintak tambah air...nasib baik boleh...kami x ngopi sebab kan esoknya nak gerak pagi pi Melaka kan...risau malam x boleh tido dan lambat plak gerak...


Malam tu x ramai plak masuk CBTL



Selfie 3 beranak


Mama dan Dania muka ada sinyummmm


Kan manis ada barang kemas...


Minuman kami


Air SA tu best..cuma manihhhhh

Kat CBTL tengah ada jual perfume Swedish Berry..bukanlah perfume Eu De Toilette tu...tapi lebih kepada fragrance mist la..kecik comel je botolnya..Beli 1 RM55 dapat free 2 Swedish Berries Mixer



Kami beli 2!!!!




packaging lawa kan


30ml


Jenuh nak menghabiskan 4 Swedish berris mixer..





Swedish Berries Mixer ni x manis sangat pun..rasa berries la...alaa lebih kurang minum ribena tapi dia kuat rasa berries...frangrance mist dia pun bau berries yang padu..macam pakai perfume dewberry Bodyshop..zaman muda- muda SA suka la bau- bau perfume Poison, Dewberry, Whitemusk...wujud lagi ke tak agaknya perfume tu semua kat Bodyshop...

Sunyi sepi la blog 2-3 hari ni selagi x selesai masalah comment loading tu...penat la...jatuh merudum mood nak blogging..2 hari ni nanti kumpul aje la content...kalau rajin update blog SA update la...refresh comment pun xde comment yang baru...rosak mood weekend kita.....

4 comments:

  1. Dari kemarin pagi kak. Memang globally lah, tak boleh komen di semua blogspot. Pening saya. Asik masalah aja blogspot 😔😔. Semoga cepat teratasi. Saya akhirnya tulis di notes hp dulu tiap artikel yg nak saya komen. Nanti dah betul, baru saya copas ke komen box.

    Mixed buah macam ini saya sukaa juga. Tp memang kalau over sweet agak mengganggu selera. Kalau dari awal minta less sugar bisa agaknya yaaa.

    Samaaaa parfume fav kita zaman dulu, white musk. Dah tak ada kan ? Seingat saya discontinue. Tp memang best wangi dia.

    ReplyDelete
  2. btul la..kita ingt kita je problem tkleh komen..dok loading...mcm2 hal la kn blog ni aduhai....wah ada perfume plak kt cbtl..nice la...yg jenis air fruity camni tkpernh try

    ReplyDelete
  3. Lama sangat dah tak masuk bodyshop. Perfume akak list tu Cie pun pernah pakai. Jenuh tu nak habiskan air tu.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah