Thursday, May 26, 2022

Makan Siput Sedut Di Hari Raya Ke 2...

Assalamualaikum...

Belek- belek HP ni nampak ada gambar ni ha...

Beraya ke Sendayan rumah mak- mak sedara last time...raya ke 2 rasanya..orang beraya makan makanan raya..umah makcik SA makan lauk siput sedut tapi tu la x puas tau..sebab siputnya kecik2 cenonet je...



Pagi- pagi kereta dah banyak


Siap ada sambal belacan dan pucuk ubi celur


Nampak...lauk siput sedut campur batang keladi...


Suka tengok kawasan perumahan ni...tapi bukan rumah Makcik SA

Ikutkan dah dapat la kiranya makan siput sedut kan...tapi tu la...x macam yang SA expected...
Tetap jugak nak cari...nak makan puas- puas..makan kat rumah orang mana sama ngan makan kat rumah sendiri kan...

 


15 comments:

  1. sedapnya siput sedut masak keladi. pernah anak makan ni, dia sedut lepas tu dia keluarkan dan tanya, kenapa mami makan ulat haha

    ReplyDelete
  2. Kalau tak boleh sedut siput tu, hembus. heeeeee

    ReplyDelete
  3. Lama tak makan siput sedut..
    Lain mkn di rumah orang memang tak cukup..hehe

    ReplyDelete
  4. Semoga tercapai hasrat Kak SA untuk makan siput sedut yang kena dengan selera.

    ReplyDelete
  5. siput sedut masak lemak pucuk paku memang surrrr

    ReplyDelete
  6. combination lauk2 tu mmg masyuk kak

    ReplyDelete
  7. Sedapnya siput sedut. Dah lama tak makan siput sedut. Last makan bulan 8 tahun lepas kot..

    ReplyDelete
  8. Berkurun lama saya makan siput sedut. Fobia. 😂

    ReplyDelete
  9. aaa sedapnya mkan siput sedut dengan batang keladi! Lapar terus jadinya

    ReplyDelete
  10. lama tak makan siput sedut..sedapnya..:)

    ReplyDelete
  11. Sedapnya siput sedut batang keladi....rindu nak sedut!

    ReplyDelete
  12. last mkn siput sedut bln puasa aritu

    ReplyDelete
  13. Huyyoooo.. Raya kedua dah makan sipit sedut ekk.. tuhla.. mana puasnya makan rumah orang..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah