Hi korang...
Sape dah start keja hari ni?hehe..SA dah start keja dah...aik masuk office ramai lagi cuti rupanya...so kita yang cuti tinggal sikit ni elok duk diam- diam dan buat kerja..sambil- sambil tu SA nak up entry last ni ha sebelum SA up citer Raya Aidiladha. Kang lagi lama simpan ntah tahun bila nak publish..ni last la ni SA janji...So untuk last entry ni kami cover plak KEA Farm...ingat tak ramai orang masa ni..almaklumlah hari Isnin kan...takde makna hoke...memang ramai giler..penuh Kea Farm tu dengan manusia termasuk lah SA dan satu family.....
Jom la tengok apa yang menarik....
Sotong gergasi goreng...beli la seekor untuk Dania..
Jambu jeruk...SA x beli...
Pi CH kalau x beli strawberry memang tak sah la..
Masak ranum dah
SA beli 4 bekas...RM30...
Cuaca walau dingin..tetap cerah..
Jagung mutiara...kat sini kalau nak beli jagung kena tengok dulu ye..jangan x tau jagung mutiara pun ada tiruan..
Penjual strawberry tengah susun2 buat strawberry dalam bekas
Ha...geram tak? selonggok ni RM20 kalau tak salah
SA x beli yang ni..
Lambakan buah dan sayur- sayuran..ada 10 bungkus RM10 kecuali buah- buah tu la..but buah still murah
Keledek 1kg RM10
Kentang pun sama RM10 for 1kg
Banyak giler..kalau la boleh makan...
Tomato cherry
Sayur- sayur bungkus
Aloe vera...sayang betul x beli sepokok..
souvenir
Syurga SA
SA sebenarnya suka bunga...bukan tak nak beli masa kat sini..kereta penuh dah...x tua la sebenarnya penuh dengan apa sebab SA x shopping sangat pun..nanti la kalau ada rezeki boleh la pergi lagi...kat sini SA beli la strawberry...sayangnya tak tahan strawberry tu..sampai rumah Seremban dah benyek kebanyakannya...maybe cuaca dah berubah..kan strawberry sesuai dalam suhu sejuk je...takpe la..nak buat cane kan...balik tu kami ikut jalan Tapah...ya allah...berliku2 jalannya...lepas ni naik ikut Simpang Pulai dan balik pun better ikut Simpang Pulai..ambil masa yang lama kalau ikut Tapah...target sampai Seremban dalam pukul 6pm..last2 sampai kul 9 malam..terlambat betul mak cuci buah pinggang...nasib takde apa- apa berlaku....
Yeay habis dah citer CH...yang pelik acaner la entry ni bleh tersimpan dalam draft...okeh SA takde hutang dah ye...next time boleh pergi lagi...semoga dimurahkan rezeki...aminnnn


