Showing posts with label Wedding cousin. Show all posts
Showing posts with label Wedding cousin. Show all posts

Monday, June 22, 2026

Selamat Pengantin Baru Firdaus Ismail & Haidi Ellina Alia

Assalamualaikum wrt...

Sabtu lepas tepat pukul 8.30am adik sepupu SA selamat diijabkabulkan dengan isterinya di Tanjung Villa Muar. Alhamdulillah majlis pernikahan berlangsung dengan jayanya walaupun kat luar hujan lebat...SA sedikit terlambat sebab mengerjakan tudung yang tak on point...menyesal plak beli tudung bawal batu- batu tu...susah nak gosok lepas tu x on point..stress SA dibuatnya...sampai- sampai je dengan hujan dan dah sudah akad nikah...sabar aje la...tapi sempat la SA amik gambar moment- moment yang ada...gambar banyak selebihnya korang boleh tengok kat FB..SA dah masukkan dalam album..kat sini mana yang SA dah pilih aje...

Korang tengok gambar la ye...dan nanti SA letak caption kat gambar...




Baju dark blue tu Angah...adik SA








Tudung ni la buat SA geram...baju ikut tema atas permintaan pengantin tapi tu la ada je yang x ikut tema...






































 

Handsome tak adik sepupu SA si Firdaus ni...

Tahniah buat keduanya officially jadi suami/isteri orang! Selamat menempuh alam perkahwinan yang penuh warna-warni..nama wife dh lebih kurang nama suami SA.. Khaidi a.k.a Haidy...hahaha...

Majlis sebelah lelaki bulan 8 nanti...tarikh x tau lagi...Tahniah buat Apak (Paksu) dan Maksu dapat menantu....


Sunday, January 30, 2022

Selamat Pengantin Baru Syazwani & Suhaimi

Assalamualaikum..

Hi korang...

Semalam kan SA ada wedding, dengan jammed, dengan panas berdenting. Selalu area Seremban ni especially taman-taman xde jammed tp memandangkan keadaan traffic highway Seremban teruk jammednya ke Selatan, ramai yang ikut jalan dalam ..sebab tu SA terperangkap dalam duka jammed teruk. lambat sikit sampai majlis. Ada yang dah balik dan x sempat nak jumpa..Gambar pun x dpt nak amik proper sebab SA dh hilang mood. Kepanasan kan...tapi gambar pose2 tetap harussss...

jom tengok gambar



The bride..Syazwani & Suhaimi...org Pantai Timur ni suami kazen SA ni


Indahnya pelamin...penuh bunga-bunga...SA suka...










 

Korang tengok gambar je la ye...malas SA nak letak caption...sejak booster ni semua malas la....pi kedai beli bahan basah pun malas...semua malas...ntah apa kena ntah...kerjanya asyik nak tido je....blog ni pun ikutkan malas nak update..tapi kena la update gak kan...kang kesian korang yg rajin bertandang tu...Dah la SA nak cari pemenang top komentators January 2022 ni...

Haaa...cepat2 komen...sehari dua je lagi sebelum SA umumkan  pemenang ni...

Jumpa lagi korang dalam next entry kalau rajin 

Hari ni SA nak rehat lagi....demam dh kebah..tapi badan panas jugak especially tapak kaki dan tapak tangan...


Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah