Showing posts with label demam. Show all posts
Showing posts with label demam. Show all posts

Thursday, July 4, 2024

Tuan Tanah Kecundang Demam

 Assalamualaikum..

SA baru bangun...penangan lalok makan ubat...subuh kemana apa kemana...lembik dah badan kena cirit birit...rasa macam buasir nak jadi balik, lepas tu muntah-muntah dan cirit birit...sebenarnya cirit birit dari Sabtu ke Ahad ntah...bertahan aje sebab ada ubat kan...last2 kecundang juaaaaaaa........

Semalam kat office lepas lunch tu rasa semacam..memang dari pagi sakit mencucuk2 segala sendi..x fikir nak demam sebab tekak ok x sakit. Sesekali batuk..eh..dh kenapa..sejuk aircond sampai ke tulang..mula la tanya kawan-kawan..memang ekon sejuk melampau ke..diorang kata haah sejuk...tapiiii....naik bas je tetiba seram2  sejuk pakej gigil mata berair...memang sah demam la ni...


Call Nia suruh keluar rumah cepat nak terus pi klinik...memang la doc ckp suhu panas dan dh demam...

Lama dh SA x demam ni..

Penangan makan durian ke apa agaknya ni...


Wednesday, October 27, 2010

DEMAM!!!

Morning u ollss

ada sesapa doktor kat sini tak? eh adalah kan..Kak Ieda...Lisa domam ha..tapi x berani nak makan ubat..takut effect kandungan..akak rasa paracetamol boleh makan ke kalau mengandung..Ateh cakap boleh...dah tak larat nak demah ngan kain basah jer ni...nak makan x berani..nak pi klinik lagi x berani...camana ni kak?boleh makan ke panadol?badan pun dah sakit2 ni especially bahagian breast..macam membengkak lak....tapi walau pun demam selera makan Lisa adalah mantap...

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah