Assalamualaikum wrt..
Wah...blogger Nieza pun buat Segmen ni...macam biasa jom..la kita support..mana tau ada rezeki bleh ada dalam bloglist blog ni kan...terpilih ke tak terpilih ke janji kita support segmen kawan blogger kita untuk memeriahkan lagi penyertaan...
Untuk yang nak join sila tekan banner ye...
Syarat-syarat simple je...
1. Follow blog ni untuk yang belum follow.
2. Buat 1 entry tentang segmen ni..
3 Letak gambar banner diatas dekat entry tu dengan backlink ke entry ini...
4. Letak link post korang dekat komen entry ni...
Selesai...




No comments:
Post a Comment
Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......