Monday, August 30, 2010

Menu Berbuka Puasa hari ke 18

sayur bendi goreng
udang sambal petai
kerang rebus
ayam kampung masak lemak cili api
ayam kg goreng utk Dania
ikan kembong rebus goreng


Lama lak x buat post pasal menu berbuka kan? masalah eh Lisa kat umah mak mertua tapi minggu lepas Lisa berbuka kat umah mak Lisa..seronok..berbuka reramai..along balik...lauk pun
meriah sesangat..seronok makan rebut2..resepi kali ni xde eh..malas la nak tanya2 mak..korang sure dah pandai masak lauk2 kat atas tu kan..very the simple mimple...yang udang ngan bendi tu Lisa yang masak..yang lain2 mak masak..best woo..layan ayam kampung masak lemak cili api...laki Lisa x makan ayam kan..so buatkan le udang sambal petai tu...janji ado...
**entry Lisa kali ni saje jer nak bagi korang terliur...( mcm la masak sodap bonar kan..nak terliur bagai)


4 comments:

  1. BTUL TERLIUR TENGOK...
    BENDI MMG FAVORITE

    ReplyDelete
  2. amboi sodapnya ikan kembung rebus goreng.goreng sambal pun sodapkan.

    ReplyDelete
  3. ikan kembung rebus tu kalau goreng dengan cili api sodap ooo..

    ayam berempah kena perap lama sikit..sekurang-kurang 1 jam...kalau bubuh terus goreng belum meresap lagi ramuan dalam daging ayam. semuga dapat membantu kamu yer

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah