Wednesday, August 25, 2010

Asal Nak Raya Je..Rosak

check jgn tak check...
abah ngan muka cuak keta buat hal
cina tu komplen kata enjin panas sgt..disiramnya enjin tu...
account manager tgh cuci mata


Kereta memang mengada2 bila time nak raya kan...alkisahnya aircond x function and tunning dah out..Lisa bab kereta ni x reti apatah lagi abah...reti bawak jer..x fikir langsung cane nak jaga keta..bila dah tau mcm ni..baru la sibuk2 nak belajar bab keta..yang heran eh keta ni...time nak raya jer buat hal..mcm dia tau2 lak org nak guna duit..meragam x tentu pasal...sakit hati tul tau..
jangan la keta Lisa lak yang meragam..kalau meragam mati la nak repair..dengan persiapan raya lagi....macam2 hal la kan...utk dia jer terbang RM400...nasib..nasib...

2 comments:

  1. rm400 abes duit wat baju raye tue...;
    hehehe...
    xpe...
    dugaan...
    :)

    ReplyDelete
  2. BYK JG YG TERBANG TU YE LISA.....BKN REZEKI KITA TU .....REZEKI KERETA....HU3....SABOR JE LE

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah