Wednesday, August 25, 2010

Lawak - Bangg...ini bukan kaunter zakat..


Adehhh..
sakit perut bila dapat email dari kenalan Lisa...ingatkan apa la kan..sekali bila bukak jer attachment..ha..ambik kau....huii malu giler la kalau benda mcm ni terjadi kat sedara mara sendiri..lagi malu kalau terkena kat laki Lisa..dia leh pandang mcm tu jer kat orang yang ambil gambar dia...itulah agaknya kalau dah gila judi kan..macam2 hal....

9 comments:

  1. hadoi lisa...tegelak2 tgk pic ni....mmg nak kene londeh seluar tau abg nie...bikin malu sajerk!~

    ReplyDelete
  2. lisa, lepas balik sembahyang jumaat kot atau balik bernikah.saja nak cuba nasib beli nombor.kwang kwang

    ReplyDelete
  3. aduhai apalah kene dgn abg tu ye.. mungkin dia bayar separuh zakat kat situ kot.. lagi separuh kat zakat islam.. baru adil..

    agak2lah bang oii.. sedeylah..........

    ReplyDelete
  4. masyaallah: dia ni dlm sedar ke tanpa sedar pakai mcm gtu.....haiiiiiiii, klu dh nafsu menguasai hati.....gitulah jd nye!

    ReplyDelete
  5. hah...!!!sengal betul la org ni.

    ReplyDelete
  6. Kot yer pun pilah balik tukar uniform dulu. buat malu kaum jer...

    ReplyDelete
  7. kalau yer pun nak beli...g la tukar baju dulu..x la orang perasan sangat

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah