Wednesday, March 28, 2012

Lembu Untuk Hidangan Kenduri

Memang dari kenduri Angah dan Lisa dulu abah sembelih lembu..bukan la lembu sendiri tapi pi beli lembu sekor..pas tuh sembelih...bukan la sembelih sendiri tapi ada la tukang sembelih...berbelit aku ckp
lantak la..janji korang faham...sekor lembu ni sepatutnya dapat yang besar harga yg dah janji RM2650..
Tapi last minit dapat yang kecik so..orang tuh turunkan rega jadi RM2250...memandangkan lembu kecik makanya banyak penjimatan di situ...

 bab siang lembu orang lelaki la punya kerja kan...
 seekor lembu yang dah di lapah..
 paksu aku ngan trademark yang sama setiap tahun...
 bahagian tulang belakang
 kepala lembu..dari rupa paras kepala ni...dapat bayangkan lembu ni besar mana

ini bukan lembu tp gambar dak lisa tgh buat bunga rampai...
huhu...ada yang tanya aku,...knp minah ni makin membulat....haaaaaa...aku x tau nak jawab sebab minah ni 
ckp satu jer..."gemuk pun takpe janji laki akak suka..." boleh???/
hahahahah....kalau aku...gemuk sikit dah merisau...


3 comments:

  1. eehh gelak sendiri ayat along kat atas tuu... hahahahaha

    ReplyDelete
  2. rindu ngan lisa, along tak pelah janji lisa senang hati.kim salam ngan dia ye.

    ReplyDelete
  3. Sekarang sangat risau kalau berat naik.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah