Wednesday, March 28, 2012

Abah Pengsan Kat Econsave


Yer..tajuk kontroversi kan...pagi khamis tuh aku ngan Ateh ikut abah ngan mak pi Econsave..beli sayur2
dan keperluan bahan basah untuk kenduri..yess..kami x guna catering sebab mahal..rasa mcm membazir..ikutkan memang la senang kalau catering..tp mcm banyak sgt belanja...makanya setiap kenduri kami anak beranak memang masak sendiri

borong kobis..
pilih dan pilih....
tetiba..abah jatuh pengsan..panik kami kejap....dah la kami bertiga permpuan...masa tu x ramai orang ...
tp abah cepat sedar...bangun balik..pelan2 bawak dia duduk kat kerusi area cashier..mak temankan kejap...aku ngan ateh amik mana2 barang yang x cukup..then cepat byr..
keluar dan pi klinik..abah hypo rupanya...penat kan uruskan wedding ni...bukan senang,.....

ni la hasil shoppingan kami....masa terhad utk beli bahan2 ni....abah dah pengsan..
jadi mana yang tercapai ditangan dan ikut list jer...
bagusnya shopping kat Econsave..barang2 penuh satu troli..kami bayar
x sampai RM400...kalau kat tempat lain...ntah la..x leh nak bayang...
jimat kan???


2 comments:

  1. ye lah bukan senang nak kenduri ni ..
    sekarang pakcik camner..ok tak.semoga pakcik sihat selalu.amin

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah