Friday, February 16, 2024

Terubat Hati Nampak Menu Airtangan Pak Zain

Assalamualaikum 

Balik kerja sampai rumah terus pi dapur..sekali bukak penutup periuk...ada 2 periuk atas dapur...

Perghhhhhh......fuiyooooo...ada sup tulang...bukak satu lagi...perghhh  ada masak lemak cili api ikan talapia...

Mana satu nak makan ni....




 

Terus sejuk hati yg terluka dengan komen mengarut siang td...terus terubat rasa hati...memang terus amik pinggan bubuh nasi dan ambil lauk la jawabnya....

Maaf la kalau buat korang terliur.  

SA sendiri pun tak boleh tahan godaan lauk Pak Zain...


10 comments:

  1. Kalau suo saya lebih suka makan sup ayam. Masak lemak cili api tu yang menggiurkan

    ReplyDelete
  2. bestnya ur father pandai masak! anugerah yg sgt besar tu

    ReplyDelete
  3. sedapnya...rajin pak zain masak. bukan senang nak dapat makan kan

    ReplyDelete
  4. memang terliur sebab tak lunch lagi. nak pergi rumah mak lah kejap lagi.eh

    ReplyDelete
  5. Sup tulang saya suka....lama tak makan.....

    ReplyDelete
  6. sama macam saya, if dh ada lauk masa balik keja, terus on. yalah dah last makan biasa kul 11.30am, pastu if sering takda mkn pa2 sampai balik 5.30pm

    ReplyDelete
  7. Dedua sedap tu . Kalau CCL prefer sup tulang dulu laaa

    ReplyDelete
  8. kalau saya amik sup tulang dulu.. sebab saya kalau ikan kurang minat digulai. goreng kunyit je

    ReplyDelete
  9. arghhh... sup tulang tu enakkkkk

    ReplyDelete
  10. Kalo 2 tipe makanan berbeda macam nih, saya pun bingung nak makan mana ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚. Tapi mungkin sop pertama, trus ganti piring baru makan talapia masak lemak ๐Ÿ˜„๐Ÿ‘

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah