Saturday, February 24, 2024

Menu Tengahari Untuk Tetamu Jauh....

Assalamalaikum..

Hebat hari ni SA dan adik SA si Lissa masak 2 jam je bermula dari pukul 10am..ada tetamu jauh dari Perlis nak datang melawat Mak Pah..jauh diorang datang sebenarnya ada urusan peribadi..so..alang-alang dah sampai Bangi, diorang nak datang la jenguk Mak Pah...ntah bila plak nanti nak datang lagi kan...

Jom tengok apa SA dan adik SA masak...


Daging cincang masak lemak cili api

Sambal bilis tamban

Ikan gelama masin goreng

Ayam goreng 


 Kailan ikan masin

Now SA nak bersiap plak nak pi kenduri kahwin anak kawan SA masa SA kerja kat Terminal One Management  dulu..

Nanti SA amik gambar banyak2 ye...

Kalau dan la...


10 comments:

  1. Oh, ingatkan daging cincang tu daging hancur.

    ReplyDelete
  2. huii..sedap2 lauknya..ikan bilis tamban tu sdap

    ReplyDelete
  3. Sambal bilis tamban tu mesti sedap.

    ReplyDelete
  4. Lama tak makan ikan bilis tamban tu... Kena beli nanti nie.. Nk puasa

    ReplyDelete
  5. Daging cincang masak lemak Cili api tuh laaaah 😍😍😍😍. Beruntung tamu yang datang ke tempat kak, dijamu makanan ini πŸ˜„πŸ‘πŸ‘

    ReplyDelete
  6. sedapnya semua lauk, ikan bilis tamban tu suami suka

    ReplyDelete
  7. Alamak...nampak ikan masin tu sedapnya...

    ReplyDelete
  8. Kombinasi lauk pauk yang menyelerakan tu kak. Pasti berselera tetamu jauh datang.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah