Assalamualaikum wrt..
Gerak dari restoran Nasi Kandar Al Ziya Fathima kami terus ke lokasi majlis resepsi di D' Kebun Kelapa. SA ingat cuma wedding hall biasa je..rupanya kawasan Chalet yang diuaahakan oleh Makcik pengantin perempuan..mereka dah berkampung disitu dari hari Rabu lagi...cantik tempatnya..
Sedihnya pengantin perempuan dah takde Mak Ayah..dh meninggal keduanya..so majlis ni diuruskan oleh Makcik sebelah ibunya...
Masuk-masuk je kawasan ni...waaaa....macam garden wedding laaa...simple tapi meriah betul..
Kiri kanan ada chalet..kami kat luar je x masuk pun dalam chalet...eh jom la tengok gambar...
Banner
Luas betul kawasan ni..
Cantiknya pelamin
Pantang nampak cermin kan..
Cantiknyaaaa...
SA tetiba2 kena jadi the dulang girls
Pengantin perempuan..
Pengantin lelaki
Pengantin menuju ke pelamin
Panas uiiii....kejap aje katanya..berkumpul kat situ utk salam restu...
Pengantin lama yang nak 3rd anniversary 1hb September
Makan kat meja pengantin
Dengan saudara mara sebelah Mak..sepupu dan anak buah, makcik pakcik
Dengan Mak Teh adik Mak no 4...
Tinggal Mak Teh dan Mak Lang aje dan Pak Uda yg tinggal di Langkawi
Bertuah ni bukan main lagi..berkepit je ngan Ibu dia..x nak org ambil pun..
Bunga telur yg cantik dan telur masin
Goodies bag untuk tetamu sebelah pengantin lelaki
Untung kami dapat 3 bag
Ni SA punya kaler purple
Dan isi dalamnya..
Cantik kannn..
Yg ni pun sama
Isinya bawang merah dan bawang putih..
Bekas kecik ni pun ada bawang dalamnya ha...rare sungguh..
Bihun pun ada..SA buat bihun goreng pagi tadi dari bihun ni la..banyak kami dpt bihun..
Telur masin
Alhamdulillah...rezeki dapat goodies bag rare, bertambah la stok bihun dan bawang kat dapur...first time dapat goodies bag orang bagi bawang..bagus jugak ni bagi barang yang orang boleh guna kan...
Tahniah buat Amirul Amer dan pasangan.Tahniah Pak Uda dan Mak Uda dari jauh balik uruskan anak kahwin dan petang hari yang sama balik ke Langkawi naik bas dari Melaka Sentral..penat x hilang lagi kan...Insyaallah kalau ada rezeki lebih SA nak pi Langkawi berdua dengan suami nanti...nak pi naik flight...seronok dapat berkumpul jumpa saudara mara kat sini..lama x jumpa kan...lepas ni x tau la majlis siapa plak...boleh berkumpul lagi nanti...













































No comments:
Post a Comment
Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......