Assalamualaikum buat semua rakan-rakan blogger, follower dan readers...salam kemerdekaan yang ke 69 tahun dari kami semua di Seremban...
Bangun dengan kepenatan sangat..semalam lepas majlis persandingan atau resepsi adik sepupu SA Amirul Amer dan Ema...SA x terus balik rumah..SA dan adik2 ke Pengkalan Balak...saje nak lepak kena angin laut tapi masalah problemnya x bawak baju tukar..x terfikir pun sebab adhoc plan...
Penat-penat pun SA buat jugak la sarapan..kat rumah ada sebiji cempedak tp blom masak sepenuhnya..PZ belah masih keras padahal dah seminggu dh....
Bihun campur udang kecik2
Kopi 434
Hari ni x kemana pun SA...
Suami dh keluar buat grab pagi ni...hari ni mesti ramai orang sebab kat Seremban pun ada perbarisan kemerdekaan dan orang ramai keluar ke bandar...kita doakan semoga murah rezeki suami hari ini...
Hari ni SA blom tau nak masak apa...PZ sambung tido sebab kepenatan bercuti dari Sabtu sampai semalam dengan adik bongsu...next turn SA plak bawak PZ bercuti ke Terengganu pada 18-20 Sept nanti....can't wait....
Okey la korang...SA stop sini dulu...
Jumpa lagi next entry...jangan lupa SA akan launch GA sempena 3rd wedding anniversary SA dan suami...2 surprise box untuk dimenangi oleh 2 orang pemenang yang kami cari melalui wheel of name nanti...
Nantikan esok ye....






wahh mee siam sedapnyer., nyum2
ReplyDelete