Assalamualaikum wrt...
Sampai bila la x bleh komen kat blog erk...berjanggut loading x lepas-lepas...asyik glitch aje Blogspot ni lately...sunyi betul hidup cuma boleh update entry je...
Pagi ni SA buat nasi goreng...goreng telur mata dan cempedak...PZ ada beli cempedak hari tu...sedap cempedaknya manis...SA macam.OK plak makan cempedak..xde angin badan...tp makan berpada la..xde la banyak sangat...
Jom tengok gambar
Nasi goreng, campur udang kecik2 tu dan ikan bilis
Telur mata
Cempedak goreng
Sedap cempedaknya..
Manis dan juicy....nasib baik x caramelized sangat...
Hari ni SA pi Hulu Langat berdua je ngan Dania..patut suami ada sekali...last minute dia kena kerja plak....gamble je la kami berdua...
Wedding anak Kak Nani kat Ghazi House Hulu Langat...






No comments:
Post a Comment
Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......