Friday, September 4, 2026

Cuci Mata & Cuci Poket di Wah Chan Giant Senawang

Assalamualaikum wrt...

Masih lagi cerita Sabtu lepas..lepas je early dinner di Bumbu Babah Senawang tu kami ke Giant Senawang plak nak sebab suami nak melunaskan hajat nak belikan kami 2 orang princess dia yang selalu buat hal ni bling bling...beli emas kan investment...hahaha....Dania memang into gold ni la...dia suka aje emas cuma dia x pandai nak pakai...character dia macam mana plak kan, kasar skit..tapi suami insist nak dia ada barang perhiasan..sokay laaaaa...jom la....

Ikutkan SA x nak buat entry ni..nampak macam menunjuk..macam riak..tapi SA tanya suami, Nia dan beberapa orang kawan..semua cakap terpulang kat SA..SA xde niat lain cuma nak simpan sini sebagai kenangan memandangkan x semua moment indah SA simpan dalam blog...harap takde yang salah faham...

Meh tengok gambar..

Masa bila la dia amik gambar ni..tau-tau ada je dalam hp..


Meh SA belanja kilauan emas bling-bling memancor kat korang ha...geram aje tengok..bersinar-sinar..silau mata dibuatnya..kami habiskan masa 40 minit ye kat sini..semata-mata cuci mata, pilih, bayar dan borak-borak ngan staff WC tu...

Harga Emas Terkini 916 ~ RM534-RM575

Dari semurah2 cincin sampai la yg paling mahal


Koleksi dan corak terkini

Semua SA suka..



Leka 2 beranak ni menjamu mata..dh rambang mata x tau nak pilih yg mana..

Pilih gelang untuk Nia corak minimalis sesuai untuk orang muda..


Susah nak cari yg berkenan di hati

Staff WC Siew Li entertaint kami dan sedang kira harga

Jumpa dh pilihan hati dia..



1st pilihan kami berdua belum final

SA trade in gelang batal air sembahyang masa kahwin dulu dan harga jadi RM4.5K lebih..tambah sikit dapat gelang harga RM6k..

Cincin pilihan Dania

Orang x biasa pakai barang kemas gini la dia

Siew Li ni pandai tau..dia adjust2 dari yang kecik tu..terus dapat yang tebal tu...pilih yg padu katanya...takpe kakakk...saya adjust bagi murah lagi...jangan risau xde upah...


Yang Atas tu SA punya...3 kali dia tukar dari yang halus, yang sederhana..last sekali dia adjust yang besar tu.. bawah tu gelang Nia dan cincin..


 Ni hadiah...x leh jual..0.00gram...

Banyak giler dia bagi extra harga manis-manis..Kakak is loikkeeeee sangat...total semua sekali nearest RM12K...itupun dia cuba hasut SA amik cincin plak...sebab SA ada berkenan 1 cincin..eh...xde..xde..cukup laa...kalau ada lebihan rezeki akan datang baru beli and kakak jumpa Siew Li lagi ye..kakak x nak orang lain..kakak nak awak jugak...gittuuuu.....

Apapun, juta-juta lemon terima kasih buat Encik Suami sebab sudi bawa kami anak-beranak cuci mata dan 'cuci poket' sekali hehe. Semoga dimurahkan rezeki yang melimpah ruah buat suami..Poket suami yang makin nipis, hati isteri dan anak pula yang berbunga-bunga! Terima kasih sentiasa menggembirakan kami. Moga murah rezeki Encik Suami sentiasa, nanti ada rezeki lebih boleh kita cari Siew Li lagi ye...kena start menabung ni...Nia pun dah mula suka barang kemas...SA ajak kumpul duit sama- sama...hahahaha...

Lee Siew Li...Keep In Touch Ok...kakak is suka layanan awak...


No comments:

Post a Comment

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah