Tuesday, March 9, 2021

Sarapan Di Kayu Nasi Kandar NuSentral

Hi korang..

Macam biasa la SA awal sampai KL, 7.30am dah terpacak kat KL Sentral...tekak terasa nak makan roti canai plak..ikutkan tak boleh dalam program diet SA tapi entahlah..bagai terasa- terasa nak makan roti canai...so teruskan langkah ke Kayu Nasi Kandar NuSentral...yeay tak ramai orang...lepas scan MySejahtera, terus duduk dan order...knowing SA memang srapan sorang- sorang...tak peduli la orang nak kata looser ke apa...lagi selesa...orang nak pandang2? lantak disitu....



Aman jer pagi- pagi tak ramai orang kat sini


SA order air barli panas...


Order jugak Roti Telur dan kuah kari...settled..


Baju ni kaler pink belacan...apesal plak jadi pink dalam gambar..

Alhamdulillah...settle sarapan SA gerak ke office. still awal masuk office...so masuk jer la malas nak berkira sangat..kang boleh makan ubat dan makan supplement...sambil- sambil tu kemas- kemas skit work station...

Korang dah sarapan?

Jangan lupa sarapan tau...

Mana yang dah sarapan tu...sarapan apa pagi ni?


 


8 comments:

  1. alamak, lama tak pekena d kayu

    ReplyDelete
  2. air barli panas tu mengoda PC. pagi-pagi minum air barli panas memang best.

    ReplyDelete
  3. 7.30 dh smpi kl sentral?
    kuar umah kol brape pagi2 tuhh?

    ps. kaler baju sama dgn bibir pink jugak kannn., ;p

    ReplyDelete
  4. Sedapnya kak, dana pun pagi sarapan roti telur bawang... cantik pokok bunga kertas tu, besar macam apa

    ReplyDelete
  5. Memang nampak nyaman dan lapang jew tempat sarapan pagi SA tu.
    Kak Amie suka warna pink belacan, tapi dalam gambar warna belacan tu hilang.

    ReplyDelete
  6. Sedap air barli panas tu digandingkan dengan roti canai. mabeles sarapan camni.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah