Monday, March 8, 2021

Selamat Menyambut Hari Wanita Sedunia.....

Hi korang...

Hari ni merupakan sambutan  hari Wanita Sedunia...Sambutan Hari Wanita Sedunia atau juga dikenali sebagai Hari Wanita Antarabangsa disambut setiap tahun bagi meraikan peranan wanita dalam pelbagai bidang.Walaupun tidak diisytiharkan sebagai cuti umum di Malaysia, namun terdapat pelbagai acara atau aktiviti yang dilakukan dalam meraikannya.

Wanita samaada ibu, isteri, guru, kakak, atau sebagainya perlu dihargai dengan penuh kasih sayang sebagai lambang penghormatan dan peranan mereka yang sangat penting dalam kehidupan seharian.

Wanita adalah penyumbang kepada kemajuan negara, pembangunan institusi kekeluargaan dan pengukuhan masyarakat penyayang




Sifat kelembutan yang ada pada wanita bukanlah satu halangan untuk terus mara ke hadapan malah di sebalik kelembutan itu tersimpan kekuatan yang utuh dan bersemangat waja.

Meski dunia dilanda pandemik Covid-19, kepayahan demi kepayahan mengajar kita tetap bangkit mendepani cabaran. Hayatilah tema Hari Wanita yang sinonim dengan keadaan semasa.

Zahirkan tanda sokongan anda sebagai penghargaan kepada para wanita di dunia. 

Harapan SA sebagai seorang wanita agar SA diberi kekuatan untuk mengharungi segala ujian kehidupan di dunia ini. Memandangkan SA ibu tunggal dan mempunyai seorang anak perempuan SA berharap sangat SA mampu membesarkan anak SA dengan penuh kasih sayang. SA percaya wanita zaman sekarang sangat kuat semangat untuk terus berjaya menongkah arus kemodenan.

Selamat Hari Wanita Sedunia buat semua follower SA yang SA sayangi dan semua wanita- wanita di luar sana....


12 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah