Friday, March 26, 2021

Turun Berat Badan Dengan KITSUI™ COCO XsLITE

Hi korang....

Jika korang mengalami  masalah lemak berlebihan, sukar mengawal selera makan yang tinggi dan metabolisme yang rendah. Korang adalah sangat- sangat disyorkan untuk mencuba kehebatan KITSUI™ COCO XsLITE. Product ajaib ini adalah produk yang boleh membantu anda. Baru- baru ini  dalam percubaan klinikal telah dilakukan terhadap 30 wanita yang mempunyai berat badan yang berlebihan. selepas 8 minggu  penggunaan ekstrak konjac dan coco, ternyata para peserta dapat menurunkan berat badan, mengurangkan indeks jisim lemak, dan mengurangkan ukuran lilitan pinggang. Gabungan konjac dan coco memang terbukti berkesan sebagai bahan untuk pelangsing badan. Menarik kan? Minuman campuran botani yang sihat ini mampu mengurangkan berat badan dengan pengambilan dan amalan berterusan. 




Macam tau - tau jer SA sedang dalam proses menurunkan berat badan, SA diperkenalkan dengan KITSUI™ COCO XsLITE, dan SA sedang consume beberapa hari dengan harapan impian untuk SA turunkan berat badan termakbul. Jangan risau ye..KITSUI™ COCO XsLITE adalah selamat dengan kandungan bahan yang terpilih serta berkualiti tinggi. Selain itu product ini juga sesuai untuk mereka yang Vegan.

Kenapa SA suka dan terjatuh hati dengan KITSUI COCO XS LITE? SA suka sebab product ini memberi rasa kenyang yang lebih lama serta bagus untuk mengawal berat badan. Minuman protein tinggi dengan serat khas untuk membantu penurunan berat badan disamping menjaga kesihatan tubuh. So sangat recommended untuk bantu kawal pemakanan.


Masalah Berat Badan Tinggi disebabkan oleh:-
  1. Mengambil makanan berlemak
  2. Kurang Makanan serat
  3. Tiada masa untuk bersenam
  4. Mereka yang menggemari makanan.

Tanda- tanda makan berlebihan  : 
  1. Sakit Perut
  2. Sakit Kepala
  3. Tekanan
  4. Kembung
  5. Cepat Letih & Mengantuk

Kebaikkan KITSUI™ COCO XsLITE 
  1. Mengandungi serat tinggi.
  2. Rendah kalori & karbohidrat.
  3. Membakar lemak berlebihan.
  4. Meningkatkkan metabolisme anda untuk membakar lebih banyak kalori.
  5. Menyekat selera makan berlebihan dan mengenyangkan
  6. Membuang toksin dalam badan

Cara Pengunaan

Campurkan 1 paket ke dalam 150ml air suam. Goncang sehingga larut dan diminum sebaik selepas penyediaan. Minum air yang banyak sepanjang hari untuk kesan terbaik.

* Ambil waktu pagi sebagai sarapan dan waktu malam pengganti makan lewat malam





Bahan Bahan Utama 


Konjac




Fungsi
  1. Menyekat selera makan berlebihan dan mengenyangkan
  2. Membuang toksin dalam badan.
  3. Membantu mengatur penggunaan tenaga dan metabolismesambil meningkatkan rasa kenyang. Rendah kalori & karbohidrat.Kaya dengan sumber vitamin B12, niacin, ribo!avin, vitamin E dan mineral seperti fosforus,dan zink.

    l-carnitine



    Fungsi
    1. Membakar lemak berlebihan.
    2. Meningkatkkan metabolisme anda untuk membakar lebih banyak kalori.

    Coco



    Fungsi

    1. Mengandungi serat tinggi.
    2. Membantu mengatur penggunaan tenaga dan metabolisme sambil meningkatkan rasa kenyang. Rendah kalori & karbohidrat.Kaya dengan sumber vitamin B12, niacin, ribo!avin, vitamin E dan mineral seperti fosforus,dan zink.

    Kenapa Anda Perlu memilih Kitsui?
    1. Kitsui adalah produk jenama tempatan yang telah bertapak di pasaran tempatan lebih dari 20 tahun. Jenama ini juga telah memenangi pelbagai Anugerah Antarabangsa. 
    2. Semu produk di bawah jenama KITSUI telah melalui dan lulus ujian keselamatan dan ujian makmal. Ia juga  telah menerima sijil Halal dari kilang bertaraf GMP sebelum dipasarkan kepada orang ramai melalui farmasi Watson & Guardian. 
    3. Kandungan produk ini adalah dari bahan-bahan berkualiti yang terpilih dan tinggi dengan vitamin serta mineral yg sangat sesuai untuk golongan lelaki serta wanita. 
    4. Makanan tambahan KITSUI bukan dari kumpulan ubat ubatan . Ia memberi nutrisi ke atas badan seseorang melalui bahan utamanya yg terdiri dari buah- buahan dan sayuran. 
    5. Bebas bahan pengawet, gluten, GMO, alergen, antibiotik dan bahan larangan yg mengganggu hormin serta kesihatan badan


    TESTIMONI













    SA sangat -sangat rekemen produk KITSUI™ COCO XsLITE  ini kerana ianya mempunyai rasa yang sedap dan paling utama adalah ianya memebuatkan anda berasa kenyang dalam tempoh yang lama. SA tidak perlu risau kerana produk ini selain dari mempunyai banyak kebaikkan ianya adalah tetap sihat. Anda akan merasa lebih sihat selepas pengambilannya. Ianya juga tidak mengganggu sistem penghadaman malah lebih melancarkan. 

    Sekiranya anda ingin menurunkan berat badan secara sihat...jom la kita cuba KITSUI™ COCO XsLITE





    7 comments:

    1. uish sana sini dok promot coco ni...
      ok SA try dl.. nnt nmpk kesan bgtau tau!
      kot bole try jgk ehhee

      ReplyDelete
    2. menarik..harga pun tak mahal sangat. mesti sedap kan perisa koko ni. siapa nk turunkan berat badan boleh la try minum ni

      ReplyDelete
    3. Harganya tak mahal, memang mampu beli bagi yang nak kuwus.

      ReplyDelete
    4. Nampak ramai yg sharing pasal kitsui ni..

      ReplyDelete
    5. baca testimoni dia, looks promising ...

      ReplyDelete
    6. Tak pernah cuba lagi produk Kitsui ni tapi nampak lalu lalang dkt timeline fb hee

      ReplyDelete

    Heyy Gojes..Any Comment????
    Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

    Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah