Friday, March 22, 2024

Putus Pulak Tali Jam Sketchers Ni

Assalamualaikum...

Entah macam mana masa SA naik bas pagi tadi jam tangan SA ni cicir...nasib ada yang tolong ambil dan hulur..dia perasan jam tangan SA terjatuh...sekali SA tengok..laaaaa...putus rupanya tali dia...ye la dah 2 tahun plak la jam ni usianya...jam sketchers ni hadiah dari En Suami masa SA bertunang dengan dia dulu...hadiah ni sempena hari ibu 2022 kalau tak salah...ke 2023..kalau tak salah dia ada tali lagi 2..earna merah ngan satu lagi warna apa ntah...dah satu hal nak tular tali la plak...

Nasib cicir dalam bas dan ada orang sedar..SA memang x perasan la masa bila jatuhnya...






 

Weekend ni nak ajak Dania pi tukar tali la..ntah mana SA simpan tali yang 2 lagi tu...nak mencari malas plak...so x berjam tangan la SA sementara waktu ni...for me jam memang penting. tak lengkap hari SA kalau xde jam ni....

10 comments:

  1. alamak..kena cepat2 gi betulkan tu.. Ayu pun x boleh kalau x pakai jam, rasa lain

    pssst.. 4 fingers kat senawang kak :-)

    ReplyDelete
  2. Jam tangan memang kena ada. Nak tengok waktu susah nanti.

    ReplyDelete
  3. Yg penting cari dulu tali jam dia.. Kikiki.. Bru boleh tukar

    ReplyDelete
  4. Penting jam ni sebab kita boleh plan masa tu....

    ReplyDelete
  5. haah betul rasa mcm tak lengkap bila tak pakai jam..

    ReplyDelete
  6. Nasib baik dalam bas kak..
    bulan ramadhan baik hati org yg pulangkan tu..
    Mcm nieyl mmg x biasa pakai jam tangan tapi jam tangah je ada 3-4 utas hehehe, ntah bila nak pakai pun nieyl tak tahuuu

    ReplyDelete
  7. Saya baru tahu Skechers ada jual jam juga ๐Ÿ˜„. Tak pernah liat rasanya di sini.

    Kakak sama kayak suami saya. Sukaa pakai jam. Terbalik dengan saya. Tak terlalu suka, tp terkadang pakai.

    Bukan kenapa2, cuma suka hilang jam yg saya pakai ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚..makanya kadang takut nak beli, hilang pula kayak sebelumnya ๐Ÿ˜

    ReplyDelete
  8. Jam memang penting . Kalau pergi mana-mana tak pakai jam rasa janggal pulak .

    ReplyDelete
  9. Mujur juga ada yang baik hati ambil dan bagi. Jangan nanti dah tukar, lepas tu jumpa pula tali yang ada kat rumah. Selalu macam tu lah, bila tak cari dia ada je. Bila mencari, hilang tak jumpa. huhu...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah