Friday, August 31, 2012

Kisah Raya Aku Tahun 2012 - Final

Okey.....yahuuu dah sampai last part Raya...tunggu aku naik kerja la Isnin yea sambung part company nyer 
open house raya plak...
hah..amik gambar family ni...x semua family yang berkumpul..ni belah abah aku yer...x complete ni...kalau complete cecah 50 org kot..agaknya la....hihihi..

 x ready lagi..tp si Zikri over...
 cer carik aku yang mana...hahahaha...nak tgok sgt muka buruk aku pakai tudung kan...ha...tgok la...
 terteleng2 kepala anak dara aku tuh
 ni dari angle lain plak
 one more dari atas tangga...
 ni adik ipar aku depan rumah peninggallan arwah nenek aku...
 pink belacan eh ni...ntah ler...belasah jer ler..
complete family angah..satu2nya adik lelaki aku...
ntah bila nak menambah keluarga...

tamat sudah kisah raya aku...kat kampung kedua2 belah pihak...
semoga korang puas hati..so aku takde hutang dah...
belum lewat lagi nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Maaf Zahir Batin
maaf andai pernah terkasar bahasa tersilap kata...
yang buruk datang dari saya dan yang sebaiknya datang dari Allah SWT


7 comments:

  1. Sekejap je hari ini dah 13 Syawal, kan? :)

    ReplyDelete
  2. byk gak edisi raya awak kan..
    heheh, kite tadak banyak gambar, tu pun lom up n3 lg ni.. heheheh

    apepun, salam syawal plak.. =)

    ReplyDelete
  3. dah part last.... ema juga yg belum..hehehe..

    ReplyDelete
  4. Leily
    - gambar banyak gila la Leily...pasal tu ada part2...bajet retis...

    ReplyDelete
  5. Bila tengok gambar raya ni.. ohh.. tak lama lagi Ramadhan bakal menjelma kembali..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah