Monday, December 5, 2022

Hajat Di Hati Nak Beli Aiskrim...Last- Last.......

Assalamualaikum...

Hi korang...

Jumaat lepas tekak ni nak sangat makan eskrem...dah kenapa kan...nampak eskrem kat Mynews.com tu tempting sangat...satu- satu SA amik gambar...sedapnyaaaa....leka melayan Mak Buyung tu sibuk nak beli maggi pedas giler tu...SA x tahan pedas maggi tu..tapi maggi tu sedap uiii....risau plak kalau perut meragam...sementara tunggu Mak Buyung tu cuci-cuci mata...

Jom la kita amik gambar..boleh buat entry kan...hahaha...



Mochi Boba


Kit Kat Gold


Kit kat...ni dh pernah makan..manis....


Dapnya oreo...cadang memang nak amik ni


Ni kang kalau beli semerbak bau kat dalam opis...marah orang


Nescafe Gold Cappucino

Sudahnyaaaa......beli juice je...


v

v

v

v

v

v

v


Hahahaha....

Nak tau sebab apa x jadi beli?

Risau takut baju bertunang x muat....wakakakaka...boleh macam tu?padahal apa kena mengena kan....

tapi tekak tu nak makan prosperity burger plak....aduhai......sabar je la...boleh x nak makan pape lepas majlis SA oiiiii......3 minggu je lagi ha.....sabar skit...

15 comments:

  1. alaaa baju bertunang je pun, bukan baju bernikah., hehehe

    ReplyDelete
  2. Pergh!! Memang tempting habis lah aiskrim tu semua.. Lama tak gi Petronas nie.. Nak kena menyingga juga beli sebatang dua.. kikiki..

    ReplyDelete
  3. Takpe kak.. Lepas majlis nanti, bolehlah lepaskan kempunan.. tak lama je lagi.. You can do it..

    ReplyDelete
  4. tulah...lenkali buek baju kurung yo sonang..buek baju kebaya mulalah takut. tapi apa risau...corsetkan ada

    ReplyDelete
  5. Beria ambik gambo semua at last minum jus je kak SA... hehehe... berkorban dulu ye kak buat ms skrg... puasa puasa

    ReplyDelete
  6. wah..kna diet tu kak..xlama dah nak tunang..:)

    ReplyDelete
  7. mochi boba eskrem tu fav tisya..ala stakat 1 je eskrem mkn tu ok je..masih muat bj bertunang :-p

    ReplyDelete

  8. Hahhaa harus kena diet lagi tu SA.. Kemon... Pas majlis kasi pulun haha

    ReplyDelete
  9. sabar-sabar...puasa dulu. hahaha..semoga dipermudahkan segala urusan nanti

    ReplyDelete
  10. Mochi Boba tu baru je rasa Wafi punya.. ok ok je 😁

    ReplyDelete
  11. makan je aiskrim tu. pastu kak SA jalan lah pusing-pusing opis bagi burn kalori

    ReplyDelete
  12. ala ..prosperity tak menggemukkan pun. makan je.. tapi aiskrim no no no

    ReplyDelete
  13. Cayalah...disiplin betul SA...👍

    ReplyDelete
  14. Lama dah tak makan aiskrim rasanya. Tak tahu aiskrim apa yang menarik sekarang ni😂

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah