Assalamualaikum....
Hi korang...
Haari ni..punya la lama kat hospital, terusnya SA decided x nak masak...beli jer lauk kat luar...penat menunggu ubat mak tadi..ngan orang opis buat hal suruh SA pi kerja plak...selesai urusan mak tadi SA terus ke KTM nak ke office, ada urgent task nak kena settle, nak jadi cerita tak lepas pulak...surat pelepasan kerja SA dah expired. Surat MITI je x boleh kata polis tu...then SA balik jer la rumah...cari lah solution lain untuk kerja SA tu...settle dah semuanya dalam pukul 1 lebih macam tu...
SA beli lauk jer sikit kat Jalan Pantai, nasib ada yang jual lauk.. sedap x sedap belakang kira..sebab dah lambat nak masak kan....
Jom tengok apa yang SA beli tadi...
Ikan keli salai masak lemak cili api...kosong jer...RM8 untuk 2 ekor...
Daging salai anggaran semangkuk RM8
Sup Cendawan RM5
Rambutan kuning...Pak Zain la ni...sibuk nak makan rambutan plak
Sesekali beli lauk orang lain masak...sedap ke? boleh la...x sama macam sendiri masak...masak lemak cili api tu lebih banyak rasa kunyit serbuk dan kuat ajinomotonya...nasib beli sikit...takpe la..malam nanti masak lauk lain la....lauk masak lemak tu tadi tak rasa pedas langsung..SA makan ulam cili api...hehehe...berdesing tekak kepedasan....orang meniaga kan..x kan nak buat pedas- pedas...ye tak?






















