Monday, June 6, 2016

Menu Pre Ramadhan

Salam korang..
Maaf sebab up gambar menu Pre Ramadhan...nak abadikan jugak kat blog Ni..selain tu Mana tau ada yg nak cari menu berbuka kan..rutin blog ni tetap yg sama..blog ni sinonim dengan resepi dan menu so..Jangan ada yg kecam nanti ye..
Meh tengok menu Pre Ramadhan Sabtu lepas..Sabtu lepas menu ni semua adik Aku yg no 4 masak..mommy si Qhaira dan dipantau Mak..


Rendang Ayam kampung


Ni dah nak kering dh..


Dah masak dh...


Sup Gearbox


Tadaa Dah masak...


Masak lemak Keli salai campur pucuk ubi

Ikan keli salai tu aku yang masak semalam...Alhamdulillah puasa pertama Hari ni...semangat Aku bangun pagi2 masak nasi..goreng Ikan dan Ikan masin jugak..penambah selera katanya...Dah lama tak makan waktu pagi terus perut rasa lain macam...tapi makan jugak supaya tak lesu waktu kerja..

That's all for now...


Love,

Suria Amanda




12 comments:

  1. Meriahnya menu Ramadhan, lagi-lagi sup gearbox tu. ;)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum SA...
    Sedap2 tiga2 menu kat atas tu...terutama sup gearbox tu...

    semua family balik ka awal ramadan ni.....

    ReplyDelete
  3. fuh sup gearbox .. dapat makan ni tk pandang kiri kanan dah

    ReplyDelete
  4. ikan keli salai tu jugak yang paling mengancam jiwa

    ReplyDelete
  5. semua lauk nampak menarik..nyum nyum

    ReplyDelete
  6. Semua sedap2...ikan keli tu mcm sedap n pekat berlemak

    ReplyDelete
  7. sedap tuh, terutamanya sup gear box..

    ReplyDelete
  8. semuanya sedap-sedap..waa..memang best makan bersama keluarga..menu semua menyelerakan

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah