Monday, August 9, 2021

Siti Sarah Raissuddin Meninggal Dunia

Assalamualaikum...

Innalillahiwainnailaihirojiun.....

Sedihnya....pagi ni on hp bertalu- talu notification masuk...terkaku seketika SA. Tak tahu kenapa perasaan sebak tu kuat..terbayang di mata anak yang baru lahir tak sempat menatap wajah ibunya malah tak sempat dipeluk didakap dan disusui ibunya...terbayang dimata Shuib dan anak- anak lain...allahu..beratnya dugaan  untuk mereka..perlahan- lahan airmata ini mengalir. Ramai yang menangisi pemergian Allahyarhamah Siti Sarah Raissuddin hari ni. Walau arwah hanya bintang seni tetapi terasa dekat di hati peminat- peminatnya...semoga allah menjanjikan syurga buat Allahyarhamah.

Al-Fatihah....



Bintang seni, Siti Sarah Raissuddin, 37, menghembuskan nafas terakhirnya tepat pukul 5.13 pagi tadi di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM).

Berita duka itu disampaikan pihak pengurusan penyanyi bersuara emas itu, Indigital Music.

“Dengan berat hati dan berdukacita, kami ingin memaklumkan bahawasanya Siti Sarah Raissuddin telah meninggal dunia pukul 5.13 pagi di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM).

“Terima kasih kepada semua yang tidak putus-putus memberikan doa serta sokongan kepadanya sejak dimasukkan ke hospital beberapa hari yang lalu.

“Sebarang maklumat lanjut akan disalurkan dari semasa ke semasa. Al-Fatihah,” kata kenyataan itu.

Siti Sarah yang juga isteri kepada pelawak, Shuib meninggal dunia selepas beberapa bertarung nyawa melawan jangkitan Covid-19.

Jom kita sedekahkan Al-Fatihah buat Arwah...


20 comments:

  1. Sebagai ibu..akak turut terkesan dgn berita pemergiannya..sedih dia tak sempat menatap wajah bayinya..salam takziah utk shuib sekeluarga

    ReplyDelete
  2. Rasa sebak sanagat kak. Tak dapat nak bayangkan macamana keadaan ahli keluarga arwah sekarang. Allahu...

    Alfatihah buat Allahyarhamah Siti Sarah Raissuddin.

    ReplyDelete
  3. Innalillah wainna ilaihi rojiun. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan beramal solih.

    ReplyDelete
  4. Innalillah...Alfatihah
    Apalah amalan arwah semasa hayatnya yang kita tidak tahu..Pasti ada sesuatu hingga pemergiannya dirasai ramai orang termasuk kita..sedangkan kita bukan rapat pin dengannya.

    ReplyDelete
  5. Inalillah, memang sedih dana sentiasa positif yg dia akan sedar, tak sangka dia pergi jua

    ReplyDelete
  6. Sedihnya rasa bila kenangkan bayi yang baru lahir. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman

    ReplyDelete
  7. Alfatihah..jom kita sedekah alfatihah dan doakan yang baik-baik saja ahli keluarganya..Aamin

    ReplyDelete
  8. Al fatihah buat arwah siti sarah.. perginya tak kembali dr hospital.. teringat video dia peluk anak2 sblm ke hosp tu makin sedih jadinya

    ReplyDelete
  9. Sedih sangat-sangat. Betul kak, baby yang baru lahir tu, dan anak-anak yang ditinggalkan. Allahu, dan PC yakin Sarah pun dah berjuang dengan cara dia.

    ReplyDelete
  10. Innalillahiwainnailaihirojiun, Al-fatihah untuk arwah Siti Sarah...Sedih sangat baca pagi tadi. Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman inshaAllah aminn..

    ReplyDelete
  11. Hari ni semua tentang arwah je, sedih juga bila tau subuh tadi..huhu..tghari tgk shuib kebumikn pulk. Cuaca harini pun mendung suram jer..

    ReplyDelete
  12. Salam takziah buat keluarga mereka
    Semoga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  13. Salam takziah...moga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  14. Innalillah 😭 hari hari tunggu update pasal arwah hmm

    ReplyDelete
  15. Alfatihah buat Allahyarhamah Siti Sarah Raissuddin.

    ReplyDelete
  16. Innalillahi waiina ilaihi rojoiun

    ReplyDelete
  17. Moga rohnya tenang di sana. Mudah-mudahan pengakhiran hidup kita juga akan mendapat husnul khotomah sepertinya. In syaa Allah.

    ReplyDelete
  18. Meremang bulu roma saya bila baca berita tentang kematian siti sarah haritu. Tak tahu kenapa, tapi terkesan dengan pemergian dia :(

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah