Saturday, March 26, 2022

Balik Kuala Pilah, Sekali Jammed...

Assalamualaikum...

Hi korang ..

Mak Pah la ni..

Nak balik kampung kejap...tapi tetiba ni tersekat dalam jammed plak ..nak patah balik x dan sebab dua2 laluan jammed...bila dah jammed macam ni sepanjang jalan...memang lemah la kan...SA malas nak pergi tadi tapi Pak Zain sibuk ajak ..

Bila dh dalam jammed kami dua beranak buat apa la kan...selfie je la ...Dania dah abis SPM ni bleh dah pi memana bawak dia..dah bleh plan staycation...tapi dah nak puasa kan...apa ada hal . Bukan xde pakej sahur dan berbuka kat mana-mana hotel. Ye tak? Macam-macam plan dh muncul ni..



Selfie!!!


Naked face this morning..pakai lipstick je


Candid selfie

Alhamdulillah SA dh sihat sepenuhnya...terima kasih atas doa-doa kawan-kawan semua..lepas ni bleh la aktif semula. .

Banyak perancangan SA untuk Dania...untuk SA juga... slowly kita kayuh ye ..


4 comments:

  1. wah alhamdulilah ddedua beranak dah sihat walafiat...
    Dania pun dah abs SPM , dah merdeka kan!!
    Lepas ni bole gi cuti-cuti malaysia...yeehaaaa!!

    ReplyDelete
  2. Boleh plan macam-macam sebelum Dania sambung belajar. Nanti kalau dah sambung belajar mesti dah sibuk semula. Semoga sentiasa sihat, Kak SA.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah Dania dah selesai SPM
    Lepas ni jangan lupa daftar sekolah memandu pulak.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dah sihat. Rajin Pak Zain memandu ye.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah