Monday, October 31, 2011

Sapa Stress?Jom Gelak Ngan Aressa.....

Memang kembar ni mcm2 ragam..ada yang sama dan ada yang berlainan..
macam Aressa ni sangat la manja dan sangat moody...
cuba tgok gambar2 dia ni...

 agah macam mana pun dia buat x tau..moody sebab x cukup tido
 masyam nyer adikkk....
 senyum la skit..
 yeay....dah senyum...itupun kakak buat lawak kat depan..
 haaaa...kan cantik mcm tuh...
 oh...manisnya senyuman yang ni,....
 amboi...terlebih nampak...
kalai ni dah gelak melampau siap lompat2 badan..

haaaa.....ad sapa2 stress x ari ni? kalau stress..sila tggok gambar Aressa ni yer..
sure korang senyum..
macam mama long dia ni...
td rasa mcm nak stress..
now dah ok....
:)

6 comments:

  1. mmg betol.. terus x jadik nak stress...comel sgt la aressa ni...

    ReplyDelete
  2. makin besar tengok makin cerah kulit diorang kan...

    ReplyDelete
  3. Acu
    - kannn....along kalau stress tgok gmabr Aressa ni terus senyum..

    ReplyDelete
  4. Yus
    - mula2 lahir ari tuh memang gelap skit la...la ni dah cerah skit...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah