Friday, March 18, 2022

Perkongsian Dari Tan Sri Dato' Sri Rafidah Aziz

Assalamualaikum..

Hi korang ..

Sebenarnya kan..xde idea nak share dalam entry hari ni ..sambil2 dengar sharing dari Ybhg Tan Sri Dato' Seri Rafidah Aziz ni...sempena Hari Wanita Sedunia...SA amik kesempatan buat simple entry..

Banyak perkongsian yang sangat menarik dari Tan Sri...semuanya tentang wanita, kuasa wanita, attitude, kejayaan, Usaha....and many more....



Love her personality and boldness..very good sharing!!!


Bila dh meningkat usia ni, kunci untuk bertahan dalam hidup bukannya ayat kena sentiasa POSITIF,tetapi....Terima seadanya atau biasa kita semua sebut sebagai REDHA.

Kita kena terima  bahawa hidup tidak seindah dan semudah yang disangka. Sampai masa kita akan serabut. So...bangun usaha sendiri kalau nak berjaya..jangan hanya tunggu...dan meratapi nasib ...

Terima bahawa bukan semua benda yang kita nak kita akan dapat. Kita kena ingat kita tidak keseorangan. Tapi kita perlu usaha untuk pastikan kita boleh dapat apa yang kita nak..apa yg kita impikan..

Lain orang lain ceritanya. Of course masing-masing berjuang dengan perjalanan hidup sendiri.

Kesakitan, keperitan akan buat menjadi kuat....PERCAYALAH....

Siapa yang perlu ubah semua ni?

= DIRI SENDIRI 

So Wanita!!!! Bangun!!! Ubah hidup anda!! 


4 comments:

  1. Semakin meningkat usia ni, hal yang remeh pun malas nak fikir dah. Nak terus maju kedepan je dan hidup tenang. redha dan bersyukur apa yang ada sekarang.

    ReplyDelete
  2. Redha... mudah disebut tapi sangat susah nak dilakukan .. betul kan kak..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah