Sunday, July 17, 2016

Be Strong Mak..

Alhamdulillah...akhirnya Mak dah boleh beenafas sendiri Dan dah boleh buat fisio..syukur Allah atas perkembangan Mak..Mak nampak kuat Dan tegap Semarang cuma masih kurang selera makan..takpe la slowly...
Sebenarnya jahitan luka Mak kat dada menanah..effect pemulihan Mak jugak..kesian Mak lama suffer kesan selepas pembedahan..


Mak dh boleh berjalan tp guna sokongan


Abah setia melayani Mak..tgok LA tu abah bergurau suruh Mak kejar abah...


Bawak Mak lepak kat cafe ijn amik angin..


Abah layan mak beli roti


Sejak Mak dh tegap skit ni dh kerap abah bawak Mak jalan jalan sekitar IJN..amik angin Dan takde la Mak boring je dalam ward kan..
Terima kasih korang sebab doakan kesihatan Mak..semoga Mak terus kuat dan bertambah kuat serta pulih sepenuhnya..dah hampir 1 1/2 bukan dh Mak kat IJN ni..dia pun dah start rindu rumah dah...abah apatah lagi kan..


17 comments:

  1. Semoga mak cepat sembuh... Amin..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...insha Allah semakin hari mesti makin kuat dan sehat la mak ko tu dik...sweet je tengok mak ayah ko dik..sentiasa ada bagi sokongan antara satu sama lain...moga berbahagia di dunia dan jannah Allah...

    ReplyDelete
  3. Semoga mak AS cepat sembuh dan dipermudahkan dgn lancar dan selamat segalanya... aamiin ya Rabbalalaamiin.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah... kira perkembangan positif tu kak... moga luka pembedahan mak akak cpt sembuh ye kak...
    masa n cara pemulihan utk kanak2 n org dewasa mmg lain kan... nsb lah fasiliti n keadaan kt ijn tuh ok di bandingkan ngn kt hkl kak...

    moga mak akak di beri kesembuhana... diberi kesihatan yg baik supaya blh balik umah semula

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...syukur dah kembali pulih sedikit demi sedikit.
    Mudah2an mak cepat sembuh...

    ReplyDelete
  6. semoga mak akak lekas sembuh seperti sediakala amin

    ReplyDelete
  7. semoga mak kak suria cepat sembuh ..nanti akak cerita details ye pasal pembedahan mak ye ...

    ReplyDelete
  8. Semoga emak SA cepat sembuh, mmg rindu benar lah nak balik rumah tu..

    ReplyDelete
  9. sayu pulak tengok, kak. Moga akk di berikan kekuatan dan moga mak akk cpt sihat

    ReplyDelete
  10. moga mak akak cepat2 sihat semula

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah.. semoga semakin sihat..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah