Wednesday, July 27, 2016

WW> Kalau Gaduh Pun Jgn Bahayakan diri


Haa...meh nak kabo kan kat adik2 kat luar tu...kot ye pun gaduh jangan nak nyeksa diri...jangan ikut macam dlm gambar tu...bahaya..haih...pasal apa la gaduh sampai lagu tu...sorang kat hulu...sorang kat hilir. Lalu lori....selamat dua2 bawah lori...
Nauzubillahhiminzalik...

Jangan buat tau...kalau naik keta takpe...naik lori ke basikal ke...bahaya..nak gaduh boleh..tapi jangan sampai nyawa tergadai..

Ingat tau...namo..namo..namo...


11 comments:

  1. hahahaa...nak balik jalan kaki, jauh. terpaksa jugak la naik.

    ReplyDelete
  2. mcm2 hal...kn membahayakn diri...susah juga

    ReplyDelete
  3. ada ke bergaduh masih nak naik motor sekali ni...

    ReplyDelete
  4. kahkahkah...tengok gak gambo ni kat fesbuk semalam...kong asam sangat perangai sekor2 kan...dapat libas dengan getah paip baru sedo diri kot...hahaha...kemain hujung memasing duduk hah...hahaha

    ReplyDelete
  5. gaduh-gaduh manje je sudah..jangan sampai cenggini..bahaya

    ReplyDelete
  6. jangan gaduh sampai camtu...bahaya..

    ReplyDelete
  7. ha ha ha :)
    sgt la tak logik.
    kalau nak marah, naik bas ler kak oii.

    ReplyDelete
  8. Wakakaka.. macam-macam perangai pelik manusia sekarang..

    ReplyDelete
  9. Buleh pulak gaduh sampai gitu sekali.. Kalau kite baik naik teksi je terus.. Mihmih! ^_^"

    ReplyDelete
  10. hahahaha..aduhaiii..kite kalau gaduh pun tak contact je..masing2 menyepikan diri..lepas ty ada la salah sorang yang mengalahnya. heheh

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah