Friday, July 8, 2016

Selamat Hari Raya Aidilfitri Dari SA dan keluarga


Baru berkesempatan update blog...suram je blog aku ni..macam mana raya korang?seronok?
Tahun ni sambutan raya penuh syahdu, penuh kesedihan,penuh kedukaan..tapi aku sekeluarga redha...first time malam ray Mak Abah takde disisi...memang menguji jiwa raga...first time beraya di IJN..ingat x ramai mengalami nasib yang sama..rupanya ramai lagi yang senasib...
Dikesempatan ini aku menyusun jari sepuluh memohon ampun dan maaf kepada semua yang mengenali diri ini...andai ada terkasar bahasa dan kata sepanjang aku berblog...Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin...

14 comments:

  1. Selamat hari raya maaf zahir dan batin kak

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari raya SA. Bertabah lah dengan setiap ujian Nya. Semuga kurniaan Allah berlipat ganda menanti.

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya, SA. Bykkan bersabar, dugaan tu.

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya kak..smeoga mak cepat sembuh.

    ReplyDelete
  5. Selamat hari raya maaf zahir batin SA.
    Semoga SA tabah dengan dugaan dibulan mulia ini..

    ReplyDelete
  6. Semoga ibu SA segera sembuh dan kebahagiaan kembali dalam keluarga SA.

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya. Moga mak cepat sihat :)

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya kak SA...semoga mak akak cepat sembuh..

    ReplyDelete
  9. Salam aidilfitri..waaa cantik baju akak..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah