Wednesday, November 3, 2021

Jangan Abaikan Kepentingan Perlindungan Insurans...

 Assalamualaikum...

Hi korang...

Hari ni kan...SA nak santai- santai je...takde specific cerita lagi nak cerita...cuma nak share perkongsian kawan SA. Demi kelangsungan hidup di musim pandemic dan masa depan dia menceburi bidang Insurance sebagai mencari rezeki sampingan...ramai jer yang buat macam- macam kerja dan menggunakan peluang yang ada untuk menyara kehidupan kan. Sama juga macam SAa..tapi kalau nak menceburi bidang insurance ni bukan SA la orangnya sebab SA adalah manusia paling susah nak focus bab- bab yang memerlukan kemahiran bersemuka dengan orang ramai. 

Apapun SA nak share kat blog ni sebagai initiative SA sebagai seorang kawan..mana tau ada  readers dan followers SA  dalam blog ni sedang mencari pakej- pakej insurance terbaik kan. Dalam keadaan sekarang semua merebut peluang yang ada untuk dapatkan pakej atau plan yang terbaik.

Masih ramai dikalangan masyarakat mengabaikan kepentingan perlindungan insurans perubatan. Walaupun mereka sedar kos kesihatan semakin hari semakin tinggi jika ingin mendapatkan rawatan terutamanya di hospital swasta. Malah ramai juga sedar keperluan insurans perubatan namun tidak meletakkannya sebagai prioriti. Ada juga menyatakan kekangan masa untu mencari ejen menyebabkan mereka masih tidak memiliki perlindungan perubatan.

Jom tengok apa yang menarik..







Hibah adalah pampasan kematian di dalam plan yang diberikan kepada orang tersayang. Melalui Hibah , waris atau penerima hibah tidak perlu melalui proses pengurusan pusaka yang rumit dan panjang. Harta yang telah dihibahkan akan dikecualikan daripada proses pengurusan pusaka dan tidak boleh dituntut oleh orang lain walaupun waris berhak.Hibah  membantu waris mendapatkan harta tunai yang cepat bagi tujuan kelangsungan hidup ahli keluarga








Macam- macam plan ada kan...

Tidak semua perlindungan kesihatan mahal, masih ada syarikat insurans menawarkan pelan komprehensif dan harga mampu milik. Setiap individu harus bijak memilih insurans kesihatan mengikut keperluan manfaat yang diinginkan. Walaupun ada juga segelintir individu masih tidak tahu kelebihan memiliki insurans kesihatan. Di sini kami akan berkongsi tentang kepentingan memiliki insurans kesihatan.

Kepentingan memiliki perlindungan kesihatan adalah salah satu cara terbaik untuk individu menyediakan perlindungan kewangan demi mengurangkan beban kos rawatan kesihatan. Membantu pemegang polisi melindungi dan memberi perlindungan kewangan apabila ditimpa musibah yang tak dijangka. Insurans kesihatan akan membayar perbelanjaan perubatan kepada pihak diinsuranskan mengikut terma dan syarat yang tertakluk dalam polisi.

Terpulang kepada anda..kaji, fikir dan pilih yang terbaik untuk anda dan keluarga. SA bukana lah yang layak untk bercerita tentang kebaikkan, faedah dan keuntungan atau sebagainya tentang Insurance ni semua...ada orang yang lebih layak lagi..

Maklumat lanjut tentang pakej- pakej diatas korang boleh hubungi kawan SA sendiri dan dapatkan details selanjutnya tentang plan- plan atau pakej insurance di atas.

Maklumat lanjut hubungi > IMRAN ~ 0136504852


Kini Anda Boleh Memohon Polisi Takaful secara online seperti plan dibawah : 

✅Hibah Takaful

✅Takaful Gantian Gaji

✅Takaful Hero

✅Takaful Perniagaan

✅Property Legacy Plan

✅Usahawan Legacy Planq

✅Takaful sure cover (Dah sakit masih boleh mohon) 


Nikmatilah Wasiat Percuma :

1.Badal/Upah Haji

2.Korban (1 bahagian)

3. Wakaf/Infak harta


Jom Ambil tahu, bagaimana Takaful boleh sempurnakan Tawakal Anda.


Sangat Mampu Milik

Hubungi  :

www.wasap.my/0136504852

Imran Zu


6 comments:

  1. Bagus ada ambik insurans ni. Berpatutan jugak harga tu. Kalau mampu, bolehlah ambik.

    ReplyDelete
  2. saya setuju kak, at least kena ada 1 live insuran setiap seorang

    ReplyDelete
  3. Dari haritu nak cari info pasal hibah... Harta tak banyak tp tetap kena buat yg sepatutnyakan.

    ReplyDelete
  4. harga rendah tu. biasanya nampak RM150 dan ke atas.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah