Wednesday, November 3, 2021

Rezeki Dikongsi Bersama

Assalamualaikum....

Hi korang...

Dah makan?

Hari ni SA menjamu kawan opis...malam tadi jiran sebelah rumah bagi sambal udang. Takde sape makan..so SA bawak pergi office sekali dengan lauk ikan merah yang mak SA masak tu ada lebih...dari tak habis elok SA bawak jer ke office..confirm settle kan...lagipun x baik membazir...

So tengahari tadi kami lepak la makan kat pantry bertiga...beli nasi kosong 2 bekas..sudahnya sebekas je habis...sebekas lagi simpan dalam fridge..syukur rezeki hari ni...



Sambal udang pemberian jiran sebelah rumah...banyak kan?


Sayur ni beli kat Sam Groceries


Lauk ikan merah masak lemak cili api...

Settle semua lauk...

Syukur tak ada pembaziran....masing- masing tak makan banyak nasi...terus ratah je lauk pauk yang ada...

10 comments:

  1. Udang tu besar betul kak oi... menyelerakan

    ReplyDelete
  2. Sama la Aini dulu klau lauk ada lebih bawak mkn bersama rakan ofis.. mmg confirm licin

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..rezeki dikongsi bersama dan memanjangkan rezeki gitu.

    ReplyDelete
  4. Fuhhh lauk2 yg sedap tu .rezeki kwn2 akk

    ReplyDelete
  5. besar betul udangnya.. murah rezeki akak

    ReplyDelete
  6. Murah rezeki jiran tu. Byk gak baginya tu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah