Wednesday, May 27, 2020

Raya PKPB SA...

Assalamualaikum ..

Alhamdulillah...dh 4 hari kita merayakan Aidilfitri dengan norma baru kan..SA dan keluarga sambut dalam keadaan sederhana. Hanya ada persiapan biasa juadah hari raya. Baju raya pun pakai baju tahun lepas yang yang tak sempat SA pakai...befitu juga Dania. Dan kami semua putuskan untuk bersederhana. Kali ni SA sambut raya dengan mak abah, dania dan adik SA serta anak dia si Dida. 

Memandangkan gambar persiapan raya terlampau banyak so SA up dulu gambar pagi raya kami...percaya tak Raya SA hanya pada hari raya pertama je...Raya ke 2 sampai la sekarang SA x beraya apa pun


Abah & Mak SA


SA dan anak bertuah SA ni..Ainnul Dania Huda


Mommy Dida dan Dida


Family Adik SA si Lisa


Family Adik Bongsu

Yang kurang takde gambar raya adik lelaki SA yang kat Muar tu yang takde. Dia x bergambar di pagi raya pun.. so tetap tak complete jugak gambar raya SA. Ikutkan raya tahun ni semua kat rumah SA..Tapi dah PKPB ni...makanya kena la kami semua berpisah ikut arahan kerajaan. Pagi -pagi lepas bermaaf-maafan kami buat Video Call..itu je la penghubung kami melepaskan rindu..semoga tahun hadapan kami dapat berjumpa kembali...aminn..

13 comments:

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf salah silap jika ada komen kurang menyenangkan.

    ReplyDelete
  2. Salam raya PKPB
    Maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya kak SA.... tak raya pun takpe..yang penting kita masih dikelilingi insan tersayang di pagi raya...

    ReplyDelete
  4. slmt hari raya SA. dah macam adik beradik SA dan anak dara 😂

    ReplyDelete
  5. cantiknya baju kak SA dengan dania! Selamat Hari Raya kak SA, mohon maaf kalau ada terlanjur kata ye

    ReplyDelete
  6. SA dan anak mcm adik dgn kakak ja..

    ReplyDelete
  7. family ammi lagilah. tengok takde berbaju raya pun. berseluar jeans je semua. Ammi sorang je beraya jauh dr mama. Merasalah juga beraya di"perantauan" hahaha

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah