Friday, September 30, 2011

Kamo Kesayangan Mama Yang Sangat Nakal...

Zikri adalah anak buah kesayangan i yang sangat nakal..dulu dia x suka ngan orang..x leh nak usik..tp lately ni dia dah sangat baikkkkk....but still manja yer u olls....
zikri adalah anak sulung adik lelaki i..satu2nya anak buah lelaki sekarang..ntah bila nak dapat adik lagi..
kan si kembar dah lahir maka kami panggil dia...
"abang Iki"
bila dia dengar jer org panggil dia abg.....
dia akan jawab..
" Bukan Abg la...Iki jer..."
sangat sweet cara dia ckp tuh....

 gambar akan jadi cacat kalau dia ni ada..x pernah nak amik betul2..akan jadi mcm ni..
kekadang i akan cakp..Iki..betul2 la...hasilnya tetap sama...hurmmmmm...

Tapi i suka giler gambar ni u olls.....comel bangat muka dia buat macam ni...
mama sayang semua anak2 buah mama macam anak mama sendiri...
hehehehehe.....
Buat Acu di Sarawak..
jangan jeles.....ini gambar terbaik mama ngan iki tau...acu ado??????
Next Entry..
Keluarga baru my ex hubby...

No comments:

Post a Comment

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah