Friday, September 30, 2011

The Twins With Her Parent!!

SEHARI x dapat update blog,bukan sebab busy,...tapi sebab tetiba internet semua benda kena blocked..
ntah sapa yang dengki..pagi ni tgok2 eh...boleh plak....cuma Facebook jer x leh..hampeh tul...apa guna keja kat dalam company besar semua nak kena catu...udah rasa mcm zaman sekolah lak...
itu x leh ini x leh..baik x yah ada teknologi kan..eh..tetiba lari tajuk..
mak stress tau noks..heheheeh..

kenapa Aressa ni masammmmm jer...rimas org ramai yer ...Adelia ok..tp nampak moody jugak..
dah pandai kenal org..org dia x kenal ambik dia bantai nangis...
with ayah dan ibu..muka masam sebab paksaan memakai headband Birthday kakak Dania...
Aressa with ayah..
the twin with ibu..
the complete family...sama jer tingkahnya mencebik mulut...
rasa nak bawak twin ni pi berkelah la..
pi tepi pantai ke...jeram ker..tp kalau pi jeram diorang baby lagi kan...org tua2 ckp x elok...tunggu besar sikit
tapi dania dulu selamba jer kitorang bawak...sampai la ni x kisah..
eh..bukan bongkak tau..i bg tau yg benar ttg Dania..kang ada kata i bongkak lak..
hehehe...

6 comments:

  1. comeil..comell...

    BTW happi befdayz si kembaq....

    ReplyDelete
  2. Nida..
    thanks..mmg kebetulan masa buzday dania ari tuh diorang genap 4 bulan..hehehe...kejap jer masa berlalu..

    ReplyDelete
  3. best nye dh ada anak kn, sy gak yg sorg2 huhuuuu

    ReplyDelete
  4. Azat...pasal tu hang kena kahwin cepat...

    ReplyDelete
  5. masih x dapat nak cam yg mana satu kakak yg mana satu adel..memang serupa habis

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah