Tuesday, September 6, 2011

Petang Raya Kami

Petang raya kami x semeriah tahun lepas..biasanya prepareration disulami meriam buluh..
tapi tahun ni xde sebab ada baby kembar kan..ada lak yang histeria kang anak tak tido2 ..huhu...
masing2 sibuk di dapur..i x dibenarkan buat kerja langsung sebab baru discharge...bosan tul...

 petang raya kikis petai nak gulai utk berbuka..x paham i knp la xde menu lain..
 menghadap ayahanda siang ayam untuk rendang..
 oh..ni prepareration berbuka..
 ayam yg dah disiang
 ibunda tgh prepare lemang..
 lemang in da making...part bakar lak..
 bosar eh lak api tuh..
 lemang tahun ni x berapa nak cantik...x tau la sebab kurang tenaga yang menjaga kot..mana x nya..semua posa kan...i jer x posa..hahahaha...
tapi..i nyer tugas dari awal sampai la ke malam
adalah....

v




v







v






Jadik BIBIK x bergaji.....


si Adeliya ni memang tau...Mama belasah kang...tido pun x nak....
geram tul la...

3 comments:

  1. mak oiii lemang bakar sendiri.. mmg real punya raya lahh!~~

    ReplyDelete
  2. kitorang mmg tak pernah buat lemang sndiri..
    main beli jer.. hehehe

    ReplyDelete
  3. bestnya bakar lemang...dah lama xrasa suasana bakar lemang cam nie...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah