Monday, September 12, 2011

Adelia & Aressa Demam + Batuk + Selsema

Sikembar dua2 demam..tp paling teruk si Adelia...semua ni gambar Adelia..sebab dia yang meragam teruk..Aressa demam mcm mana pun tetap active...
Adelia nak manja jer lebih..merungut..mengadu...marah benor dia hidung dia penuh ngan hingus..time batuk kesian lak tengok dia...doc x nak bg ubat sebab baby lagi kan...
bila dah teruk sampai kena amik gas...baru doc tuh sibuk2 nak bagi ubat...
ikut la sukatan utk baby kan..adusss...

 mula2 nak senyum..tapi terus cebik nak nanges..
 hidung dah merah2
 letak cool fever..tp mcm merimas kat dia kan..
oh...ada gambar Aressa jugak.....tgok la dia main air liur tuh...mengada eh....
jap2..mama tgh konpius..betul ke ni Aressa...tgok dahi mcm betul sebab lebih skit jendul dia..
arh x per la...sama jer pun kan..
dah dua2 memang demam..
kesian ibu ayah eh la...x dapat tido time anak meragam...

3 comments:

  1. musim kot skrg ni...
    my niece pun selsema...

    ReplyDelete
  2. mmg tgh musim lyn..tgok la muka masam dia tuh....

    ReplyDelete
  3. klu anak demam memang xdapat tido dengan aman dan tenteram la...skrang nie amani pun xsihat..demam tumbuh gg geraham...asyik la merengek jerk keja nya...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah