Thursday, January 26, 2012

Sekolah Lamaku

Last week aku ikut my dad pi PD..ada urusan sikit and lalu kat pekan tempat kami pernah tinggal dulu..
teringat balik zaman kecik2..alhamdulillah sekarang memori aku slow2 datang balik..
aku terpandang sekolah Kebangsaan ni...ni la sekolah aku..dari darjah 2  sampai darjah 6

 bezanya dulu xde tingakt2 tuh..sekarang dah bertambah jadi 3 tingkat..
 sebelah sekolah ni balai polis...malas nak amik gambar eh..

masjid ni sgt lama dah...kat sini la kami belajar sembahyang tiap2 hari..
akumasih ingat..tiap kali pi sembahyang kena amik nama..sapa x datang esok pagi2 masa perhimpunan kena mengadap cikgu disiplin yang maha garang...huiii...pernah la kena sebat..
pernah gak menipu..ckp period..masa tuh darjah 6..
aku lak selalu jer hilang telekung..sampai aku dah bosan asyik kena marah ngan mak aku yang memang garang dulu...aku amik jer telekung ntah sapa2...lantak ar kan..
best wooo..pi tempat lama2 dan kenang kembali sejarah lama dulu...
tp x kan berulang kembali kan..


4 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah