Friday, January 20, 2012

Happy Chinese New Year 2012


Happy Chinese New Year....


walaupun aku x sambut tapi aku nak tumpang jugak keistimewaan tahun naga ni kan..
ramai yang nak bertunang, nak mendirikan rumahtangga dan ramai jugak mengandung tahun ni semata2 nak anak lahir di tahun naga..kononnya anak yang bakal lahir tu nanti akan cerdik dan energetic mcm si naga..
betul ke tak..wallahualam..
aku? 
aku hanya tumpang kegembiraan dan moga kebahagiaan datang dalam hidup aku..
sesuatu yang aku tunggu agar hadir memberi cahaya untuk masa depan aku..
apa tu? bonus???of course aku tunggu bonus..
yang lain? hehehehehehe....
semoga allah perkenankan sesuatu untuk aku...
amin....

3 comments:

  1. dapat angpaw tak along?? hehehe..

    ReplyDelete
  2. happy long holiday along..
    dpt bonus jgn lupa Lyn erk.. :P

    ReplyDelete
  3. Tahun naga.. tahun kelahiran dak Nuha.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah