Monday, January 16, 2012

Pengantin Januari 2012


Malam tadi terbelek2 majalah pengantin yang adik aku beli..orang nak kahwin la katakan..semua rujuk majalah...suka tgok cover girl dia.. si Alyah Kisah Hati tuh...kaler baju tuh pun cantik..
betul tak?
huii...tgok macam2 kaler..teringin plak nak tawen..huhu...ada yang nak ker Riz oii..
sedar2 diri tuh sikit...


Cover girl Alyah ngan gaun Turqoise...santekkkk...

 i really in love with this colour...
 this one also..
 next is this colour..
 ni un cantik tp aku x sesuai kaler terang2 ni..
 this one nice.....
 mak oiii....rambang mata aku..suka la kaler ni...
ni pun cantik...sangat tradisional dan classic..

ecece..nak rambang2 mata bagai...mcm nak kawen jer...
insyaallah andai ada yang suka kat aku la...
wakakakaka...verangan x habih2...sapa nak cari baju nak tawen2 sila la pi beli sendiri majalah pengantin tuh eh...edisi Januari la kot....


8 comments:

  1. suka color yg cover tu..cantik

    ReplyDelete
  2. Insya Allah kita doakan along bertemu jodoh lagi..amin amin...


    dulu giler beli magazine ni..sampai bertimbun hehe..now dah majalah lain pulak..gitulah peralihan zaman

    ReplyDelete
  3. rajinnya snap helaian majalah tu..hihi

    ReplyDelete
  4. yg alyah pakai tu baju kawin faezah elai by hatta dolmat.. mmg cantik kan..:)

    ReplyDelete
  5. ehemm ehemm semua pun puji cantik.... huk huk huk terbatuk plak

    ReplyDelete
  6. klu dah jodoh tak kemana..
    dania dpt ayah baru :)

    ReplyDelete
  7. hehehe.. yang dah kahwin ni tengok pun cantik2.. rambang mata jadinya.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah