Tuesday, January 31, 2012

Ragam Si Kembar Outing

Si kembar dengan muka excited sgt2 dapat keluar malam ramai2 ngan family
korang layan gambar la yer..aku agak bz gilos ni...ni pun take 5..

Adeliya melemparkan senyuman kat mama long dia..
dia paling excited
Aressa biasanya diam jer..
tp dia paling banyak mulut...jerit2 excited tetiba
kembar ngan ibu tgh tgok menu
diorang ni x leh dekat dan x leh dijauh2kan..

Sekarang si kembar dah 8 bulan..makin lasak makin nakal makin banyak karenah..
adakala geram..adakala marah..adakala rasa mcm nak bagi penampar..hehehehehe...
sib baik anak orang kalau anak sendiri...
habesssss..
untuk makluman korang semua...si kembar ni dah tumbuh gigi bawah tau...
so..pas ni..kena hati2 la..sebab diorang dah tunjuk bakat nak menggigit..huhu...


5 comments:

  1. hehehhehhe dah besar dan comel sangat dah twin tuhh :)

    ReplyDelete
  2. dah lama tak tengok sikembar, comel sekejapnya masa berlalu dah 8 bulan ye. muka cam ayah dia.

    ReplyDelete
  3. dah besar dah..
    semakin byk kerenah lah kan..
    gerammmmmm!!

    ReplyDelete
  4. wuiii terlalu comel utk diberi penampar lah along...hehehehe....

    ReplyDelete
  5. Tengok dak kembar.. rindu bau baby.. huhuhu..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah